اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات امسال صورت گرفت

اسکان 67 هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال و در موسم نوروز 67 هزار مهمان نوروزی در مدارس این استان اسکان یافتند.

اسکان 67 هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

پرویز طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با قدردانی از همکاران خود در ستاد اسکان نوروزی این استان اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم از تمام زحمتکشان آموزش و پرورش که در این ایام نسبت به اسکان مهمانان نوروزی زحمت کشیدند، قدردانی کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امسال و در تعطیلات نوروزی تعداد 67 هزار نفر در مدارس این استان اسکان یافتند.

این مسئول افزود: این تعداد شامل 14 هزار و 286 خانوار است که 11 هزار و 118 خانوار به جمعیت 53 هزار و 355 نفر فرهنگی و بقیه مسافران نوروزی بودند.

طاهری افزود: از تاریخ 28 اسفند تا 13 فروردین و در طول 15 روز اجرای طرح اسکان، 142 هزار و 860 نفر روز در مدارس عادی، خاص و شبانه‌روزی‌ استان اسکان یافتند.

وی گفت: 191 آموزشگاه با هزار و 400 کلاس درس به این موضوع اختصاص یافت که به وسایل گرمایشی، آشپزخانه، تلویزیون، یخچال و فرش تجهیز شده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تعداد مسافران اسکان یافته نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

طاهری عنوان کرد: تعدادی از مسافران نوروزی نیز در مجتمع‌های فرهنگی و رفاهی و خانه‌های معلم این استان اسکان یافتند.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول