اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز امسال صورت گرفت

بازدید 27 هزار مسافر از نمایشگاه‌های صنایع دستی فارس

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی فارس گفت: نوروز امسال 100 غرفه برای نمایش و عرضه محصولات صنایع دستی فارس برپا شد که 27 هزار مسافر از آنها بازدید کردند.

بازدید 27 هزار مسافر از نمایشگاه‌های صنایع دستی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همت محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه‌های صنایع دستی فارس امسال با هدف معرفی هنر فاخر این استان در حوزه صنایع دستی و در راستای حمایت از هنرمندان این حوزه برگزار شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی بود تا هنرمندان و صنعتگران این استان بتوانند تولیدات خود را در دو قالب نمایشگاه و عرضه ارائه کنند.

محمدی تصریح کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این نمایشگاه‌ها مورد توجه بازدید کنندگان و مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

معاون صنایع دستی فارس گفت: عمده این نمایشگاه‌ها در کنار اماکن مهم تاریخی این استان برگزار شد و به همین دلیل استقبال خوب گردشگران نوروزی را به دنبال داشت چرا که مسافران نمایشگاه را به عنوان بخشی از جاذبه‌های این اماکن حساب کرده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از صنعتگران رشته‌های صنایع دستی در فضاهای کارگاهی و در قالب مشاغل خانگی به تولید مشغول هستند شرکت آنها در این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی و فروش تولیداتشان است.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول