اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شنبه و طسوج:

نبود بانک از مهم‌ترین نیازهای مردم شنبه و طسوج است / شنبه، شهر بدون بانک ایران

خبرگزاری فارس: بخشدار شنبه و طسوج گفت: با وجود اینکه این بخش قطب مهم کشاورزی استان بوشهر محسوب می‌شود، اما از وجود بانک محروم است و این امر از نیازهای مهم مردم این منطقه است.

نبود بانک از مهم‌ترین نیازهای مردم شنبه و طسوج است / شنبه، شهر بدون بانک ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابراهیم درویشی ظهر امروز در مراسم اختتامیه بازی‌های فوتبال یادواره شهدای روستای سنا بخش شنبه ورزش را بهترین وسیله برای از بین بردن ناخالصی‌های جسمی و روحی و نزدیک شدن فاصله‌ها دانست و افزود: شما جوانان و ورزشکاران مایه افتخار جامعه هستید.

بخشدار شنبه و طسوج گفت: ورزش موجب نشاط و شادابی در جامعه می‌شود و با ورزش افراد انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزمره خود کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم خدمات خوبی در روستاها انجام شده که در بخش ورزش خدماتی که صورت گرفته نسبت به تمام دولت‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

درویشی یادآور شد: هدف دولت خدمت به مردم است و دولتمردان افتخار می‌کنند که به این مردم با بصیرت و فهیم خدمت‌رسانی کنند.

نماینده ارشد دولت در بخش شنبه و طسوج گفت: این بخش دارای قطب مهم اقتصادی در بخش کشاورزی است و هر ساله شاهد کشت محصولات کشاورزی گوجه فرنگی، گندم، کنجد، صیفی و ... هستیم ولی متاسفانه در این بخش با عدم بانک روبرو هستیم و تنها بخش و شهری است که بدون بانک است که جا دارد مسئولان بانک‌ها نسبت به تاسیس و افتتاح یک شعبه بانک در این بخش اقدام کنند.

درویشی گفت: مردم درخواست‌های فراوانی در این زمینه دارند که ما نیز آن‌ها را به مرکز ارائه داده‌ایم ولی تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در مرکز شهرستان هر 100 متر یک بانک تاسیس شده است ولی در بخش شنبه که قطب بزرگ کشاورزی است ما از یک بانک محروم هستیم که جا دارد مسئولان نسبت به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

شایان ذکر است: در این دوره از مسابقات چهار تیم حضور داشتند که در پایان تیم فوتبال منتخب خورموج مقام قهرمانی این دوره را کسب کرد و تیم منتخب روستای سنا نیز به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

شنبه و طسوج از بخش‌های شهرستان دشتی در استان بوشهر است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول