اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

کار و سرمایه ایرانی موتور محرکه استقلال اقتصادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: دو عنصر کار و سرمایه ایرانی موتور محرکه استقلال اقتصادی و رسیدن به خودکفایی در تولید ملی است.

کار و سرمایه ایرانی موتور محرکه استقلال اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از مسئولان و بخشداران گرمی اظهار داشت: اگر به زنجیره پیام نوروزی امسال در ارتقا و تولید ملی در سایه حمایت از کار و سرمایه ایرانی توجه کنیم شاکله و ثمره ایجاد فرصت‌های اشتغال و کار مضاعف رسیدن به مرز خود‌کفایی واقعی است که همه به دنبال تحقق آن هستند.

وی با بیان اینکه در شهرستان گرمی کمیته‌ها و کار گروه‌های تخصصی در سه حوزه زمینه ارتقای تولید ملی، کار و سرمایه‌گذاری شکل می‌گیرد، تصریح کرد:  اگر یکی از حلقه‌های این زنجیره مفقود باشد ما هرگز نمی‌توانیم به هدف‌گذاری‌های خود دست پیدا کنیم.

فرماندار شهرستان گرمی شاه بیت تحقق این شعار را بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند، کار‌آمد و متخصص اعلام کرد و گفت: زمانی می‌توانیم ادعای توسعه واقعی داشته باشیم که بستر شکوفایی واقعی در این سه حوزه را به معنای حقیقی فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان گرمی آمادگی تمام مدیران اجرایی شهرستان برای تحقق مطالبه امسال مقام معظم رهبری را یادآور شد و افزود: در جبهه کار و فعالیتی مضاعف باید در کنار رفع معضل بیکاری به رونق گرفتن چرخه سرمایه‌گذاری و تولید ملی کمک کنیم چرا که ما امسال رسالت سنگینی بر دوش داریم تا با تحقق مطالبه رهبر فرزانه انقلاب رفاه بیشتر را فراهم آوریم.

این مسئول در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری فاز اول کارخانه شیر‌آلات قهرمان در این شهرستان محروم و مرزی با هدف ایجاد بستر‌های اشتغال خبر داد و بیان داشت: با بهره‌برداری فاز به فاز این کارخانه بستر اشتغال سه هزار نفر در این شهرستان فراهم می‌آید و این رفع کننده 50 درصد معضل بیکاری در این شهرستان است.

وی پیشرفت 80 درصدی فاز اول این کارخانه و افتتاح این مجموعه را تا تابستان یادآور شد و بیان داشت: در کنار همت به تکمیل این طرح عظیم اقتصادی و کار‌آفرینی در حوزه عمران شهری باید به نحوی عمل کنیم تا در تمام مناطق شهری رضایت مردم جلب شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صحرایی بازگشایی چهارراه گرمی، توجه بیشتر به معابر و کوچه‌ها، ساماندهی درست سد معبر و رفع برخی از مشکلات از چهره شهری را از جمله خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم توصیف کرد و گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ما در توسعه گرمی توجه به بخش آب و خاک است که در این راستا احداث سه سد در دست اقدام بوده و مطالعات هفت سد دیگر نیز در حال اجراست.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول