اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق اردبیل:

اتاق بازرگانی اردبیل با نگاه علمی وارد مسائل اقتصادی شده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: اتاق اردبیل به مسایل اقتصادی نگاهی تخصصی، علمی و آینده‌نگر دارد.

اتاق بازرگانی اردبیل با نگاه علمی وارد مسائل اقتصادی شده است

بهروز پورسلیمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اقتصاد کشور در سال جاری روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشت اما فعالان عرصه صنعت و تولید با همت مضاعف خود بر بسیاری از مشکلات و تنگناها فائق آمدند و توانستند در توسعه اقتصادی نقش موثری ایفا کنند.

وی افزود: با توجه به حساسیت شرایط کنونی اقتصاد باید در اتخاذ تصمیم‌‌ها و تدوین برنامه‌ها در حوزه اقتصاد هوشمندانه و دقیق عمل کرد تا از هزینه‌های جانبی و تحمیلی بر حوزه اقتصاد جلوگیری شود.

این مسئول ادامه داد: کمیسیون‌های تخصصی در مدت اندکی که از فعالیت‌های آنها می‌گذرد توانسته‌اند عملکرد قابل قبولی از خودشان نشان دهند.

پورسلیمان خاطرنشان کرد: اتاق اردبیل با تشکیل کمیسیون‌ها نگاه تخصصی و علمی به مسایل اقتصادی دارد و ترکیب کمیسیون‌ها را اساتید برجسته دانشگاهی و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف اقتصادی تشکیل داده‌اند.

وی با تاکید بر همکاری تنگاتنگ بخش خصوصی و دولتی ابراز داشت: برای شکوفایی اقتصاد استان، بخش خصوصی و دولتی باید در کنار هم و دوشادوش یکدیگر زیر‌ساخت‌ها و بسترهای لازم را فراهم کنند تا اقتصاد استان از پویایی بیشتری برخوردار باشد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در پایان سخنان خود با پر بار خواندن فعالیت‌های اتاق در سال جاری، ابراز داشت: تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته اعضای اتاق قابل تقدیر است.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول