اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

رفع شیوه‌های ناکارآمد اقتصادی با عمل به فرمان رهبری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شیوه‌های ناکارآمد اقتصادی رایج در کشور با عمل به فرمان نوروزی رهبری برطرف می‌شود.

رفع شیوه‌های ناکارآمد اقتصادی با عمل به فرمان رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین جهادگر امروز در نخستین نشست اعضای شورای این استان در سال جدید توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را زمینه‌ای مناسب برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ تورم در کشور عنوان کرد.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی کشور به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اشاره و عنوان کرد: حمایت از تولید ملی باعث رونق کسب و کار در کشور شده و شاهد جهش و تحول بزرگی در فعالیت‌های عمرانی، تولید و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

جهادگر نامگذاری‌‌ سال‌ها توسط رهبری را تدبیری هدفمند دانست و گفت: انتظار می‌رود که همه ملت ایران به ویژه مسئولان تمامی فعالیت‌ها و اقدامات‌ خود را با این نامگذاری تطبیق دهند و نظام را همان گونه که نظر و نیت معظم‌له است هدایت کنند.

 

*عمل به فرمان رهبری گامی بلند برای تحقق پیشرفت و عدالت

رئیس شورای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نامگذاری سال 91 نشان می‌دهد که رهبری با هدایت و رهبری هوشمندانه خود کشور را به سمت و سویی هدایت می‌کند که سال‌های سال مردم ایران در آرزوی آن بوده‌اند، اظهار داشت: بدون شک این مهم گام بزرگی برای رسیدن به پیشرفت و عدالت است تا در این سال با همت و کوشش بسیار برخی از شیوه‌های ناکارآمد اقتصادی در کشور اصلاح شود.

 

*تولید ملی با رفع موانع از سر راه سرمایه‌گذاران

وی با تاکید بر اینکه حمایت از نیروی انسانی و سرمایه‌گذار در کشور تکمیل‌کننده زنجیره تولید ملی در کشور محسوب شده و همواره باید از این دو عامل حمایت جدی کرد اذعان داشت: باید موانع از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته و مشوق‌های لازم در چارچوب قانون را برای این امر در کشور و شهرها فراهم شود و لازم است رویکرد‌ها به این مهم مثبت شود.

عضو شورای اسلامی شهر دهدشت درباره راه‌های حمایت از تولید ملی بیان داشت: یکی از مهمترین راه‌های تحقق تولید ملی حمایت دولت از بخش‌های غیر دولتی بر اساس اصل 44 قانون اساسی است.

  

*حمایت از تولید ملی با تخصیص یارانه به بخش‌های تولیدی

وی ادامه داد: اصل 44 قانون اساسی، قانون کمک به فضای کسب و کار که امکان حضور فعالان بخش خصوصی در فضای تصمیم‌گیری و بیان دیدگاه‌ها را فراهم می‌کند و قانون مالیات بر ارزش افزوده مصداق حمایت از تولید ملی است.

جهادگر با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده جزو منابع پایدار درآمدی شهرداری‌ها محسوب می‌شود، اذعان داشت: با حمایت از تولید ملی و اجرای این قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌های استان افزایش می‌‌یابد.

وی تخصیص یارانه به بخش‌های تولیدی را یکی از راهکارهای حمایت از تولید ملی دانست و افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی از سوی بنگاه‌های تولیدی می‌تواند هم تولید و هم اشتغال را افزایش دهد.

انتهای پیام/ی20/چ30000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول