اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

فرامین رهبری پایه استقلال اقتصادی ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: فرامین مقام معظم رهبری در آغاز سال 91 پایه استقلال اقتصادی ایران در برابر تحریم‌ها و تهدیدات دشمن است.

فرامین رهبری پایه استقلال اقتصادی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید اکبر علیزاده ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی گچساران اظهار کرد: زندگی و ادامه حیات بشری نیازمند افکار و ایده‌های جدید بوده که یکی از این ایده‌ها رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 91 با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

* ضرورت توجه ویژه به کارکردهای مهم و التیام‌بخش پرستاران

فرماندار گچساران این نامگذاری را سیر و خط فکری جدید در سال 91 عنوان کرد و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در سطح دنیا و نیاز ایران اسلامی به استقلال اقتصادی، این رهنمود پایه‌ای برای استقلال کامل اقتصادی و بی‌اثر کردن تهدیدهای اقتصادی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

علیزاده با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران یکی از اقشار مهم جامعه و خدمتگزاران خاص در راه مواردی خاص هستند.

وی ادامه داد: پرستاری روحی و جسمی یکی از مهم‌ترین کارهای پرستاران بوده که در راستای احترام به ارزش‌های انسانی در موارد بیماری، درد و نزدیکی انسان به مرگ توسط پرستاران صورت می‌پذیرد.

علیزاده بخش زبانی و التیام روحی، تسکین درد و ایجاد امید در بیماران را از مهم‌‌ترین بخش‌های پرستاری دانست و تصریح کرد: حضرت زینب(س) مهم‌ترین و خاص‌ترین فرد مورد نظر برای پرستاران بود تا پرستاران از مدیریت ایشان در بحران، صبر و بردباری در معاصی الگوبرداری کنند.

علیزاده با تبریک به مناسبت 12 فروردین سالروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشت: مردم با بصیرت ایران در 12 فروردین با شرکت در همه‌پرسی، نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظام حکومتی خود در ایران انتخاب کردند.

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی نظامی بر پایه مردم‌سالاری بوده که محتوا و جوهره آن را اسلام تشکیل داده است.

* جمهوری اسلامی ایران حکومتی کامل و الهی است

بالاترین مقام اجرایی گچساران تأکید کرد: مردم انقلابی و آگاه ایران به خاطر اعتقاد به دین اسلام، جمهوریت و اسلامیت را پذیرفتند.

علیزاده افزود: اعتقاد به دنیا برای اداره زندگی و اعتقاد به آخرت برای حیات جاویدان در لفظ جمهوری اسلامی گنجانده شده است.

فرماندار گچساران با اشاره به نص صریح قرآن در مورد حکومت اسلامی عنوان داشت: با توجه به نص صریح قرآن در مورد نظام اسلامی، این نظام، نظام حاکم آینده بشریت است.

علیزاده با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت بیان داشت: این روز از روزهای مهم و مورد توجه عموم بوده که مردم با طبیعت انس گرفته و برای دوری از مسائل و مشکلات زندگی به دامان طبیعت می‌روند.

وی ادامه داد: فلسفه اصلی 13 فروردین خروج از چارچوب زندگی روزمره، تکراری، خارج از دخالت‌های بشری و استفاده از نعمت‌های خدادادی طبیعی دنیای طبیعت است.

علیزاده از مسئولان ادارات و نهادها خواست تا زمینه لازم را برای خدمت‌رسانی به مردم در این روز فراهم آورند.

وی گفت: مناطق گردشگری، اماکن مذهبی و تفریحی گچساران باید بیش از سایر مناطق مورد توجه قرار گیرد و آبرسانی مستمر به این مناطق به ویژه در روز 13 فروردین لازم و ضروری است.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول