اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پیام رهبری راهبردهای مقابله با جنگ اقتصادی غرب را ترسیم کرد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان، با اشاره به نامگذاری امسال به نام"تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: پیام مقام معظم رهبری راهبردهای مقابله با جنگ اقتصادی غرب علیه ایران را ترسیم کرد.

پیام رهبری راهبردهای مقابله با جنگ اقتصادی غرب را ترسیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از معاونت عمرانی استانداری زنجان علی‌اکبر کریمی اظهار کرد: اعلام شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری علاوه بر شکوفایی اقتصادی کشور به ناکارآمدی تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان ایران اسلامی خواهد انجامید.

وی یادآور شد: نامگذاری سال‌های اخیر با محوریت مسائل اقتصادی مبین هوشیاری و نیازسنجی دقیق مقام معظم رهبری است.

معاون عمرانی استاندار زنجان، کار و سرمایه را از ارکان اصلی تولید دانست و ابراز کرد: صیانت و حمایت از کار و سرمایه، پویایی و ارتقای سطح کمی و کیفی تولید ملی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصادی کشور مستلزم ایجاد بسترهای مادی و معنوی لازم است گفت: برنامه‌های دولت در اجرای طرح تحول اقتصادی، زمینه‌ساز تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

کریمی حمایت از تولید داخلی را نیازمند اتخاذ سیاست‌های تجاری مناسب در کشور دانست و یادآور شد: اعمال نظارت مستمر بر واردات می‌تواند موجب حمایت از کالاهای ساخت داخل و افزایش رشد اقتصادی کشور شود.

وی، با اشاره به تجربه اقتصادی سال گذشته در کشور اظهار کرد: با وجود اینکه طی سال گذشته اوج تشدید سیاست‌های تحریم علیه ایران و شوک‌های متوالی اقتصادی را شاهد بودیم، اما همکاری منطقی و متعهدانه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ایرانی موجب شد اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در شرایط مطلوب صورت پذیرد.

معاون عمرانی استاندار زنجان به اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: این اقدام موجب جلوگیری از هدر رفتن منابع انرژی که به عنوان یک سرمایه ملی محسوب می‌شود، شده و منابع انرژی در اختیار تولید قرار گرفته است.

وی ارتباط تنگاتنگ بخش علمی و اقتصادی کشور و نیز فرهنگ‌سازی برای گرایش به سوی خرید کالای داخلی را ضروری دانست و ابراز کرد: تولیدکنندگان داخلی باید با همت و تلاش بیشتر به سمت رفع نیازهای مصرف‌کنندگان و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی حرکت کنند تا مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی به سمت خرید کالای ایرانی بیش از پیش گرایش پیدا کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول