اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

خسارتی به طبیعت در زنجان گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در 13 فروردین ماه سال جاری آتش‌سوزی در استان زنجان گزارش نشده است.

خسارتی به طبیعت در زنجان گزارش نشده است

رحیم اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به حضور اکثر مردم در روز 13 فروردین در طبعیت خوشبختانه مشکل خاصی در استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه همه نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در جاده‌ها حضور داشتند افزود: آتش‌سوزی خاصی در استان زنجان گزارش نشده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان زنجان با اشاره به گزارش آتش‌سوزی در برخی نقاط استان ادامه داد: این آتش‌سوزی‌ها حادثه‌ساز نبوده است.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های ماه‌های اخیر موجب شده تا آتش‌سوزی خاصی در استان رخ ندهد یادآور شد: تعرض به منابع طبیعی نیز تاکنون کم بوده است.

اسکندری اطلاع‌رسانی به مردم را در زمینه حفاظت از منابع طبیعی مهم ارزیابی کرد و گفت: با اطلاع‌رسانی‌های انجام در سال جاری تاکنون تعرض به منابع طبیعی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در مجموع 10 اکیپ یگان حفاظت در 13 فروردین در جاده‌های استان حضور داشتند یادآور شد: میزان خسارت به منابع طبیعی در استان کاهش یافته است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان زنجان از آمادگی نیروهای یگان حفاظت برای جلوگیری از تخریب و تعرض به منابع طبیعی خبر داد و گفت: در سال جاری در راستای جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌گیرد.

اسکندری با اشاره به آغاز طرح اداره کل منابع طبیعی از 28 اسفند ماه سال گذشته تصریح کرد: این طرح تا 16 فروردین ماه سال جاری ادامه می‌یابد.گشت‌های یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به طور مداوم در شهرستان‌های مختلف در راستای جلوگیری از هرگونه تعرض به منابع طبیعی حضور دارند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان یگان حفاظت به صورت 24 ساعته آماده اطلاع‌رسانی به مردم هستند خاطر نشان کرد: ضروری است کشاورزان قبل از اقدام به شخم زدن زمین که نسبت به عرصه‌های ملی آشنایی کامل ندارند با کارشناسان اداره کل مشورت کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد به دلیل ناآگاهی از وضعیت زمین نسبت به شخم زدن اقدام می‌کنند یادآور شد: از وضعیت ملکی زمین کشاورزان باید اطلاع کافی داشته باشند.

اوت‌های پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول