اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

افزایش کیفیت محصولات داخلی رهاورد پیام امسال است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه افزایش کیفیت محصولات داخلی رهاورد پیام امسال است گفت: تولیدکنندگان داخلی باید به کاهش هزینه تمام شده توجه کنند.

افزایش کیفیت محصولات داخلی رهاورد پیام امسال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان "تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه ایرانى" گفت: ایجاد زمینه تولید بیشتر، ضامن اشتغال و کاهش تورم است و این مهم نیز نیازمند تربیت نیروهایی کارآمد، تولید مواد اولیه مناسب و با کیفیت خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: ایران با توجه به رشد قابل تحسین در همه زمینه‏ها با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری بتواند زمینه رونق هر بیشتر اقتصاد داخلی را افزایش دهد و بر بی‏اثر کردن هر چه تمام‏تر تحریم‏های دشمن جامه عمل بپوشاند.

نماینده عالی دولت در دماوند یکی دیگر از دستاوردهای شعار سال 91 را افزایش کمی و کیفی و ارتقای توان رقابتی کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی دانست.

وی افزود: افزایش کیفیت محصولات داخلی و حضور در بازارهای جهانی نویدبخش خودکفایی کامل اقتصادی در ایران اسلامی خواهد بود.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: جلوگیری از واردات بی‏رویه کالاهای خارجی زمینه حمایت از تولید داخلی را فراهم ساخته و مردم را به سمت خودباوری هر چه بیشتر سوق می‏دهد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی نیز باید با افزایش بهره‏وری و کاهش در هزینه تمام شده کالای با کیفیت تولید کرده و استانداردهای لازم را رعایت کرده تا بتوانند رضایت مردم را جلب کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول