اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغازین روزهای سال 91

جاده سعدآباد برزک کاشان باز حادثه آفرید

خبرگزاری فارس: کانون حوادث رانندگی جاده سعدآباد و قوس این جاده در این منطقه پرخطر از شهر برزک کاشان در آغازین روزهای سال 91 نیز شاهد حادثه دیگری بود.

جاده سعدآباد برزک کاشان باز حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان یک دستگاه تریلی حامل بار در ساعت 15 روز گذشته هشتم  فروردین ماه در جاده سعدآباد برزک کاشان دچار حادثه شد و راننده آن به بیمارستان منتقل شد.

این حادثه تنها سه ماه بعد از حادثه واژگونی کامیون بنز 10 تن حامل پودر سنگ در این جاده روی می‌دهد که شنبه دهم دی ماه سال گذشته حادثه‌ای دلخراش را در واپسین روزهای سال 90 ثبت کرد.

حادثه واژگونی تریلی حامل بار رانندگی در قوس جاده سعدآباد برزک کاشان نخستین حادثه در نخستین روزهای سال جدید است که در صورت عدم اصلاح آن بعد از نزدیک به پنج سال توسط اداره راه و ترابری شهرستان کاشان، آخرین حادثه رانندگی در این جاده نیز نمی‌باشد.

نزدیک به پنج سال است که اداره راه و ترابری شهرستان کاشان برای اصلاح این قوس مشغول ساخت پل و اصلاح مسیرهای اطراف آن است که این عملیات با وقفه طولانی بار دیگر آغاز شده است.

 لازم به تذکر است به دلیل نزدیکی فصل گل و گلاب در اردیبهشت‌ ماه و ورود گردشگران برای حضور در آئین گل و گلاب در این منطقه نیاز به تسریع در احداث پل و اصلاح این مسیر است.

برزک از توابع شهرستان کاشان بوده و در فاصله 45 کیلومتری جنوب غربی شهرستان کاشان قرار دارد و منطقه‌ای کوهستانی در دامنه‌های کرکس به شمار می‌رود و یکی از مراکز مهم تولید گل محمدی، گلاب و عرقیات گیاهی کشور است که همه ساله در اواخر اردیبهشت پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول