اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استان بوشهر میزبان گردشگران نوروزی

بازدید گردشگران داخلی و خارجی از آبشار تل‌سرکوب

خبرگزاری فارس: گردشگران داخلی و خارجی از آبشار تل‌سرکوب و جاذبه‌های بخش سعدآباد بازدید کردند.

بازدید گردشگران داخلی و خارجی از آبشار تل‌سرکوب

به گزارش خبرگزاری فارس از دشستان صبح امروز تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از جاذبه‌های گردشگری بخش سعدآباد بازدید کردند.

گردشگران داخلی و خارجی در این بازدید از آبشار زیراه، آبشار تل‌سرکوب، چهل‌چشمه، کاخ هخامنشی تموکن، بردک‌ سیاه، رود شاپور، سد سرقنات، سد انحرافی شبانکاره، آقا میر هداف، نخلستان‌های سعدآباد و پارک گردشگری شهر سعدآباد بازدید کردند.

حامد ارزانی یکی از مسافرین نوروزی اهل اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: شهرستان دشتستان یکی از زیباترین طبیعت‌های جنوب کشور و استان بوشهر را به خود اختصاص داده و بازدید از طبیعت زیبای شهرستان دشتستان هر سال جذابیت‌های خاص خود را دارد.

احمد محمدپور از دیگر مسافران نوروزی نیز اهل کرج در ارتباط با جذابیت‌های شهرستان دشتستان اظهار کرد: از جذابیت‌های مهم این شهرستان دارا بودن اراضی کشاورزی و باغات فراوان در کنار بناها و جاذبه‌های تاریخی متعدد است که به این شهرستان جاذبه‌ای خاص بخشیده است.

سینا غلامزادگان مهمان نوروزی از استان کردستان خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر که از شهرستان دشتستان بازدید داشته‌ایم پیشرفت چشمگیری در این شهرستان شاهد بوده‌ایم و این نشان از همت مسئولان این شهرستان دارد.

وی ادامه داد: در زمینه گردشگری شهرستان دشتستان توان و پتانسیل‌های بالایی دارد و امید داریم در سال‌های آتی این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

کبری علیخانی مهمان نوروزی از بیرجند گفت: مردم دشتستان در سال‌های اخیر که از این شهرستان بازدید داشته‌ایم مردمی میهمان‌نواز بوده‌اند و از سایر هموطنان عزیز پیشنهاد می‌کنیم در تعطیلات آینده از این شهرستان در نوروزهای بعد دیدن کنند.

مایکل توماسون گردشگر آلمانی نیز گفت: آبشار تل‌سرکوب دارای جاذبه‌های بسیار زیبایی است و از آبشارهای منحصربه‌فرد در جهان است.

وی اضافه کرد: تاکنون به بسیاری از کشورهای جهان مسافرت کرده‌ام و ایران دارای جاذبه‌های بسیار زیادی برای گردشگران است.

هنری بیشکاسن گردشگر ایتالیایی نیز بیان کرد: ایران دارای آثار تاریخی بسیار زیادی است و بازدید از این آثار جالب توجه است.

بخشدار سعدآباد نیز اظهار کرد: میزان گردشگران از بخش سعدآباد رشد چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته داشته است و تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی مهمانان اندیشیده شده و امیدوار هستیم رضایت خاطر مهمانان را فراهم کنیم همچنین برای تامین امنیت و سلامت مهمانان نیز تلاش بسیار زیادی انجام داده‌ایم.

انتهای پیام//د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول