اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

رفع معضل کم‌آبی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های نمایندگان اصفهان در مجلس نهم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به وضعیت منابع آبی استان اصفهان باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های منتخبان مردم در مجلس نهم باشد.

رفع معضل کم‌آبی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های نمایندگان اصفهان در مجلس نهم

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این مطلب افزود: معضل کم‌آبی از مسائلی است که بخش‌های مختلف استان اصفهان را درگیر خود کرده است و رفع آن عنایت و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس نهم را می‌طلبد.

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین راهکارهای حل این معضل هدایت و استفاده صحیح از آب‌های سرگردان اصفهان به شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با تشریح طرح‌های بزرگ انتقال آب به استان اصفهان اظهار داشت: انتقال آب از رودخانه ماربر و بهشت‌آباد از مهم‌ترین این طرح‌ها است که باید در مدت فعالیت مجلس نهم به اتمام برسد.

وی با اشاره لزوم اتمام طرح‌های نیمه‌کاره طی چهار سال آینده تصریح کرد: براساس افق 1404 کشور ایران باید بتواند ضمن تأمین نیازهای داخلی، مبادلات گسترده تجاری با کشورهای آسیایی و اروپایی داشته باشد که دست‌یابی به آن نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌های اصولی و هدفمند در چهارچوب برنامه پنجم توسعه است.

حیدرپور با تشریح برنامه‌ها و اهداف بلندمدت در حوزه انتخابیه گفت: معضل بیکاری یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردم این مناطق است که براساس برنامه‌های تدوینی، با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی گاز، نفت و پتروشیمی شاهد انقلاب عظیمی در حوزه اشتغال این دو شهرستان خواهیم بود.

وی اضافه کرد:تشکیل کارگروه‌های مشورتی در راستای حل مشکلات و نیازمندی‌های مردم این دو شهرستان در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول