اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

تعداد مهمانان نوروزی آبپخش از یک میلیون نفر گذشت

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: تعداد مهمانان نوروزی آبپخش از یک میلیون نفر گذشت.

تعداد مهمانان نوروزی آبپخش از یک میلیون نفر گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش اظهار کرد: در نوروز 91 با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی و همت شبانه‌روزی ستاد تسهیلات سفر بخش شاهد ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در آبپخش بوده‌ایم.

وی افزود: بازدید از اماکن و فضاهای گردشگری و تفریحی بخش آبپخش در ایام نوروز با راهنمایی ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش به خوبی صورت پذیرفته و تا ظهر هشتم فروردین ماه شاهد بازدید بیش از یک میلیون مسافر نوروزی از بخش آبپخش بوده‌ایم.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: تامین رفاه و آسایش مسافران نوروزی در سایه امنیت از عواملی است که در نوروز 91 باعث افزایش جمعیت مسافران نوروزی شده است.

این مسئول با اشاره به تمهیدات ستاد تسهیلات سفر بخش برای آشنایی مسافران نوروزی با جاذبه‌های گردشگری آبپخش گفت: تهیه نقشه‌های راهنمای شهر آبپخش و توزیع نقشه‌های نقاط گردشگری شهرستان دشتستان از اقدامات ارزنده و مهمی است که برای آشنایی گردشگران با جاذبه‌های گردشگری بخش آبپخش صورت گرفته است.

بخشدار آبپخش تاکید کرد: تهیه لوح فشرده معرفی آبپخش توسط شورای اسلامی شهر آبپخش تاثیر مهمی در آشنایی میهمانان نوروزی با بخش آبپخش داشته و با استقبال بسیار خوب مسافران نوروزی مواجه شده است.

خرم‌روز با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش برای ارائه خدمات به اهالی بخش آبپخش گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام تعطیلات قبل از نوروز تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش کشیک‌های خود را معرفی کرده و با تمام توان آمادگی کامل برای ارائه خدمات به اهالی بخش آبپخش را دارند.

بخشدار آبپخش متذکر شد: تحقق خواسته‌های ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان یکی از اولویت‌های مهم کاری ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش بوده و تمام توان خود را برای عمل به خواسته‌های ایشان به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول