اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

بازدید 1.3 میلیون گردشگر نوروزی از نخلستان‌های آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از بازدید 1.3 میلیون گردشگر نوروزی از نخلستان‌های آبپخش خبر داد.

بازدید 1.3 میلیون گردشگر نوروزی از نخلستان‌های آبپخش

 سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز نهم فروردین بیش از یک میلیون و 300 هزار مهمان نوروزی وارد این شهر شدند و از جاذبه‌های گردشگری این منطقه بازدید کردند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای ساماندهی و اسکان و پذیرایی از مهمانان اندیشیده شده و شاهد رضایت مهمانان بوده‌ایم.

شهردار آبپخش در ادامه با اشاره به طرح‌های عمرانی آبپخش یادآور شد: عمران و آبادانی شهر آبپخش از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان آبپخشی و اولویت‌های شهرداری آبپخش است که با تمام توان در این راستا تلاش کرده‌ایم و در سال گذشته به نتایجی مطلوب در این زمینه دست یافته‌ایم.

وی افزود: گستردگی جغرافیایی و جمعیت بالای شهر آبپخش از مهم‌ترین مسائلی است که در اجرای پروژه‌های عمرانی سبب سنگینی وظایف شهرداری می‌شود و همواره تلاش خود را به کار گرفته‌ایم در اجرای پروژه‌های عمرانی به بهترین‌ نحو ممکن عمل کنیم.

موسوی کیفیت در پروژه‌های عمرانی را رویکرد‌ مهم و اساسی شهرداری آبپخش دانست و عنوان کرد: اجرای پروژه‌ها با کیفیت بالا سبب ماندگاری بیشتر آنها و جلوگیری از اتلاف سرمایه می‌شود و از تمام توان برای تحقق این امر مهم بهره جسته‌ایم.

این مسئول ادامه داد: رعایت مسائل کیفی و جلوگیری از اتلاف بیجای هزینه‌ها و درآمد‌های شهرداری در برخی موارد باعث طولانی‌ شدن زمان اجرای پروژه‌ها شده و این مساله در نهایت به نفع شهروندان است.

شهردار آبپخش بیان داشت: پروژه لاین شرقی خیابان اصلی شهر آبپخش از پروژه‌هایی است که شهروندان آبپخشی با حساسیت خاص بر آن نظارت داشته‌اند و همواره خواهان تسریع در اجرای آن بوده‌اند.

موسوی خاطر نشان کرد: این خیابان پس از فعالیت‌های فراوان به وضعیت فعلی رسیده و تمام توان خود را برای رفع نواقص موجود در آن به کار گرفته‌ایم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر لاین شرقی خیابان انقلاب قریب به 20 سانتی‌متر از لاین غربی این خیابان پایین‌تر است و در چندین نقطه آن آبگرفتگی‌های مکرر ایجاد می‌شود و ترک خوردگی‌های وافر در این مسیر از مسائلی است که نیاز به تعمیر و نوسازی این باند را تقویت می‌کند و همین مساله سبب تاخیر در روند اجرای این پروژه که از پروژه‌های مهم شهرداری آبپخش است،شده است.

شهردار آبپخش خدمت به مردم را از بزرگترین افتخارات مسئولین دانست و افزود: از شهروندان فهیم آبپخشی می‌خواهیم با صبر و حوصله خود ما را در اتمام این پروژه یاری رسانند و به ایشان قول می‌دهیم در کوتاه‌ مدت این پروژه را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول