اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

مبارزه با مفسدان مالی از راهکارهای تحقق شعار سال 91 است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: مبارزه با مفسدان مالی یکی از راهکارهای تحقق عملی شعار سال جدید است.

مبارزه با مفسدان مالی از راهکارهای تحقق شعار سال 91 است

 علی‌اصغر گرانمایه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به نامگذاری سال 91 به عنوان «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: اتخاذ تدابیر لازم از سوی مقامات قضایی و اجرایی در ارتباط با واردات کالاهای غیرضروری و مبارزه با مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از ثروت‌های ملی یکی از راهکارهای تحقق عملی این شعار است.

وی با بیان اینکه تحقق عملی این شعار در گرو مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف جامعه است افزود: آسان‌سازی فرآیند تولید و حذف تشریفات زائد اداری از سوی دستگاه‌های دولتی برای حمایت از تولیدکننده، اجرای دقیق قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به ویژه عملیاتی کردن ماده 8 قانون مزبور که در خصوص کمک به تولید بوده موجبات تسریع و تسهیل در تحقق پیام مقام معظم رهبری را فراهم می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی همکاری دولت و بخش خصوصی در این زمینه را تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات منظم میان قوای سه‌گانه و ایجاد اتاق‌های فکر متشکل از کارشناسان و افراد آگاه در این زمینه می‌تواند از دیگر راهکارهای لازم برای اجرای کلام نافذ و موثر مقام عظمای ولایت در سال 91 باشد.

وی نقش رسانه‌ها در تحقق‌بخشی شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تأثیر بسزای آن در جامعه را خاطرنشان کرد و گفت: به طور طبیعی نقش هدایت‌گر، اطلاع‌رسان و راهنمایی‌کننده رسانه‌ها در تشویق مردم و ارائه راهکاری خوب در زمینه عملی شدن هر چه بهتر این شعار در جامعه غیر قابل انکار و بسیار مؤثر است.

به گفته وی نهادینه کردن این شعار نیازمند فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی عمومی توسط نهادهای فرهنگی و آموزشی نظیر رسانه ملی، شورای فرهنگ عمومی کشور و وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/ک10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول