اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست مازندران خبر داد

آمادگی مناطق حفاظت شده مازندران در 13 فروردین

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران گفت:‌ تمام مناطق دشت ناز، میانکاله و سمسکنده در آمادگی کامل برای حضور گردشگران در 13 فروردین به سر می‌برند.

آمادگی مناطق حفاظت شده مازندران در 13 فروردین

هرمز محمودی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این اداره کل 12 هزار کیسه زباله به همراه 10 هزار بروشور زیست محیطی را تهیه کرده است.

وی با بیان اینکه این بروشورها با موضوع زباله، محیط زیست دریای خزر و طبیعت مازندران به چاپ رسیده است، گفت: بیش از 200 نفر از ماموران اجرایی و یگان حفاظت در مناطق زیر پوشش حضور دارند.

محمودی‌راد با اشاره به اینکه 50 نفر از ماموران یگان حفاظت به صورت شبانه‌روزی پایش رودخانه‌ها را بر عهده دارند، ادامه داد: با مشارکت واحدهای پاک و سبز بنرهای زیست محیطی را در مسیرهای ورودی و خروجی شهر نصب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در روز 13 فروردین که مردم به دامان طبیعت می‌روند علاوه بر توزیع بروشور و کیسه زباله در بین گردشگران و مردم استان، شماره تلفن 01512260141 هم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم است.

محمودی‌راد یادآور شد:‌ مناطق حفاظت شده اعم از دشت ناز، میانکاله ،سمسکنده و ... در آمادگی کامل برای حضور گردشگران در 13 فروردین به سر می‌برند.

وی بیان کرد: از مسافران و مردم می‌خواهیم کیسه زباله‌هایی که از طریق محیط زیست در اختیار آنها قرار می‌گیرد در یک جا دپو کنند تا با همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران متذکر شد: امیدواریم مردم و مسافران از نعمتی که خداوند به مازندران ارزانی داشته به صورت درست استفاده کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول