اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی:

هوای خراسان شمالی در روز 13 فروردین نیمه‌ابری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی هوای استان را در اوایل صبح روز 13 فروردین نیمه‌ابری عنوان کرد که به تدریج هوای این روز صاف خواهد شد.

هوای خراسان شمالی در روز 13 فروردین نیمه‌ابری است

هوشنگ بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، همچنین هوای خراسان شمالی در روز 12 فروردین را ابری همراه با بارندگی در اکثر نقاط استان اعلام کرد.

بهزادی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بارش باران اکثر نقاط این استان را فرا گرفته است، افزود: بر همین اساس فردا (10 فروردین) کمی از ناپایداری‌های هوا کاسته خواهد شد و بارشی نداریم.

وی در مورد وضعیت هوای جمعه هفته جاری 11 فروردین در خراسان شمالی نیز توضیح داد: با ورود سامانه بارشی، تشدید ناپایداری‌ها و بارندگی را برای بعد از ظهر روز جمعه انتظار داشته و اواخر وقت نیز این سامانه از استان خارج می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی دمای هوا طی 24 ساعت گذشته در استان را برشمرد و گفت: طی همین مدت کوسه در شیروان با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و آشخانه با حداکثر دمای 25 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

وی همچنین دمای بجنورد را طی شبانه‌روز گذشته 5.22 درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: دمای هوای این شهر همچنین در گرم‌ترین ساعات به 12.40 درجه سانتیگراد می‌رسد.

بهزادی میزان بارندگی‌ها طی 24 ساعت گذشته در خراسان شمالی را برشمرد و گفت: اسفراین با 4/ 2.4 میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را طی این مدت در استان داشته است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول