اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

ممنوعیت تردد کامیون در زنجان همزمان با 13 فروردین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: تردد کامیون‌های حامل مسافر همزمان با روز 13 فروردین در زنجان ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون در زنجان همزمان با 13 فروردین

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن روز طبیعت پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر زنجان مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های خاص ترافیکی در سطح شهر زنجان در این روز اعمال نمی‌شود تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از وظایف همه افراد جامعه محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسیکلت‌سواران تاکید کرد و افزود: در صورت عدم استفاده از کلاه ایمنی از تردد این افراد در سطح شهر جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تردد کامیون‌های حامل مسافر نیز در این روز ممنوع است تصریح کرد: سوار کردن مسافر در عقب کامیون ممنوع بوده و در صورت مواجهه با چنین تخلفاتی مطابق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

شمس‌آذر گفت: در صورت بروز تخلف از سوی کامیون‌سواران، مسافران پیاده شده و اعمال قانون برای راننده متخلف در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد سبزه‌های عید را به همراه خود به طبیعت می‌برند خاطر نشان کرد: برخی افراد سبزه‌ها را روی کاپوت خودرو گذاشته و مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه با افرادی که سبزه‌ها را روی کاپوت خودرو می‌گذارند برخورد می‌شود یادآور شد: افتادن سبزه از روی کاپوت خودرو موجب تصادف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز در این روز ممنوع است افزود: در صورت مشاهده چنین حرکاتی با راننده متخلف برخورد می‌شود.

شمس‌آذر بر ضرورت رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی از سوی رانندگان تاکید کرد و ادامه داد: در صورت مشاهده هر نوع تخلف با رانندگان حادثه‌ساز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ضروری است همه افراد جامعه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند تصریح کرد: عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی همواره مشکلاتی را در سطح شهر به وجود آورده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان وضعیت ترافیکی شهر زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشکلی در سطح شهر زنجان از نظر ترافیکی وجود ندارد.

شمس‌آذر با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در روز طبیعت خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با افزایش اکیپ‌های راهنمایی و رانندگی در خدمت همشهریان است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول