اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان:

شهرداری در روز طبیعت میزبان مردم است

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان گفت: برای جابجایی شهروندان و عموم مردم در روز 13 بدر تعداد 15 دستگاه اتوبوس شهرداری به طور رایگان خدمات‌رسانی دارند.

شهرداری در روز طبیعت میزبان مردم است

عبدالکریم قاضی‌فر صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری در ایام نوروز ایجاد بستر مناسب در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی است.

 

* ادامه خدمات‌رسانی ویژه شهرداری دوگنبدان تا پایان تعطیلات نوروز

شهردار دوگنبدان با اشاره به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و مناطق مختلف شهر گچساران گفت: میدان کتاب" نرگسی"، فلکه فرودگاه، شهربازی، پایانه مسافربری و پارک‌های دوستی و نفت از جمله مناطق گچساران هستند که مسافران نوروزی می‌توانند از این سرویس‌های بهداشتی قابل دسترس استفاده کنند.

قاضی‌فر با بیان اینکه تابلوهای راهنما در محل‌های لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی نصب شده است، ادامه داد: این کار از سوی شهرداری‌ گام مؤثری در معرفی جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری شهر است.

وی از احداث و راه‌اندازی دو حمام در محل پارک نفت گچساران خبر داد و گفت: مسافران نوروزی و گردشگران می‌توانند با مراجعه به پارک نفت گچساران از این خدمات نیز استفاده کنند.

این مسئول در گچساران یادآور شد: به منظور فراهم کردن شرایط مطلوب برای شهروندان و مسافران نوروزی اجرای برنامه‌های ویژه نوروزی در دستور کار و اجرایی شهرداری دوگنبدان قرار گرفته است.

قاضی‌فر با اشاره به تهیه تمامی امکانات اولیه و مورد نیاز مسافران نوروزی عنوان داشت: راه‌اندازی گشت‌های کنترل و نظارت با هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی، استقرار وسایل نقلیه اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای تسریع و تسهیل در تردد مسافران از دیگر اقدامات در راستای رفاه حال مسافران نوروزی گچساران است.

 

* آمادگی شبانه‌روزی شهرداری و شورای شهر در پاسخگویی به مردم در نوروز

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه شهروندان و عموم مردم برای تهیه وسیله ایاب و ذهاب تفریح و گردش در روز 13 فروردین نگرانی نداشته باشند، افزود: 15 دستگاه اتوبوس شهرداری دوگنبدان به منظور رفاه حال مردم در آن روز به مردم خدمات‌رسانی دارند.

قاضی‌فر تصریح کرد: استفاده از این اتوبوس‌ها برای همه مردم رایگان بوده و مردم را تا شعاع 20 کیلومتری از شهر جابه‌جا می‌کنند.

وی گفت: این اتوبوس‌ها با استقرار در چهار نقطه از شهر در روز 13 فروردین که روز طبیعت است، شهروندان را به نقاط مورد نظر خود جابه‌جا کرده و در پایان روز نیز مردم را به شهر باز می‌گرداند.

قاضی‌فر خاطرنشان کرد: شهرداری دوگنبدان برنامه‌های خوبی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی اندیشیده است که اجرای مطلوب آن در دست اقدام است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به افزایش خدمات‌رسانی شهرداری نسبت به سال‌های گذشته یادآور شد: شماره تلفن‌های اعضای شورای شهر و شهردار در قالب نصب بنر اطلاع‌رسانی شده و در دید مردم قرار گرفته است.

قاضی‌فر رضایت مردم از انجام وظایف شهرداری در راستای رسیدن به اهداف این نهاد را مهم دانست و افزود: شهرداری دوگنبدان در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به مردم و پیگیری و حل مشکلات احتمالی عموم مسافران نوروزی و شهروندان است.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی همه ادارات و نهادها در راستای خدمات‌رسانی به مردم در نوروز تصریح کرد: ارتقای کیفی خدمات‌رسانی ستاد نوروزی در سطح شهر با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های متولی، مهم‌ترین گام در استقبال و خدمات‌رسانی شایسته و مناسب از مهمانان و مسافران نوروزی در گچساران است.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول