اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز طبیعت

محدودیت‌های ترافیکی 13 فروردین در زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان محدودیت‌های ترافیکی روز 13 فروردین در جاده‌های استان زنجان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی 13 فروردین در زنجان اعلام شد

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در روز 13 فروردین ماه سال جاری از سوی رئیس پلیس راه استان زنجان در جاده‌ها اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هفت صبح روز 13 فروردین اعمال می‌شود یادآور شد: این محدودیت‌ها تا زمان عادی شدن شرایط ترافیکی در سطح جاده‌های استان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به جلوگیری از تردد موتورسواران در جاده‌های استان ادامه داد: ورود موتور‌سوار به جاده‌های زنجان- طارم، زنجان – سد تهم، زنجان – میانه، زنجان به بیجار در این روز ممنوع است.

وی از ممنوع بودن تردد کامیون‌ها در جاده‌های تهم و میانه در روز 13 فروردین خبر داد و افزود: کامیون‌ها در جاده میانه تا سه راهی ماهنشان حق تردد ندارند.

رشتیانی با اشاره به ممنوع بودن حمل مسافر از طریق کامیون در این روز خاطر نشان کرد: در طول جاده‌های اعلام شده وضعیت کامیون‌ها مورد کنترل قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هر نوع تخلف از جمله سوار کردن مسافر در عقب کامیون، با این افراد مطابق قانون برخورد می‌شود یادآور شد: در صورت مشاهده چنین حرکاتی از حرکت کامیون جلوگیری شده و مسافران پیاده می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه از ساعت 18 بعد از ظهر جاده‌های تهم به زنجان و سه راهی ماهنشان به سوی زنجان یک طرفه است افزود: از رانندگان درخواست می‌شود به توصیه‌های پلیس در این روز توجه کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت جاده‌های استان مطلوب است افزود: وضعیت ترافیکی جاده‌های استان مطلوب است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول