اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

افزایش 25 درصدی اکیپ‌های هلال احمر زنجان در 13 فروردین

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از افزایش 25 درصدی اکیپ‌های جمعیت هلال احمر استان زنجان در 13 فروردین خبر داد.

افزایش 25 درصدی اکیپ‌های هلال احمر زنجان در 13 فروردین

 محمد رضا معجونی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در راستای امدادرسانی به مسافران نوروزی در حال حاضر در جاده‌های استان حضور دارند.

وی با اشاره به حضور نیروهای امداد و نجات در جاده‌های استان یادآور شد: تعداد نیروها در 13 فروردین افزایش می‌یابد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از نجات چهار نفر طی دیروز در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: دو نفر از شهرستان طارم و دو نفر نیز از روستائیان روستای تهم زنجان به دلیل انحراف از مسیر در جاده‌های فرعی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

وی با اشاره به انتقال یک نفر از این در راه‌ماندگان به بیمارستان ادامه داد: در حال حاضر حال این مسافر مطلوب است.

معجونی با بیان اینکه در کولاک 27 اسفند سال گذشته نیز در راه ماندگان در جاده‌های استان نجات یافتند خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل است.

وی با بیان اینکه در 13 فروردین نیز نیروهای جمعیت هلال احمر در جاده‌های استان افزایش می‌یابد یادآور شد: در راستای خدمات‌رسانی به مردم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از افزایش 25 درصدی اکیپ‌های جمعیت هلال احمر در 13 فروردین خبر داد و گفت: چهار اکیپ به مجموعه اکیپ‌های جمعیت هلال احمر در این روز اضافه می‌شود.

وی از حضور 19 اکیپ امداد و نجات جمعیت هلال احمر در جاده‌های استان در حال حاضر خبر داد و افزود: 19 اکیپ جوانان نیز در راستای اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی حضور دارند.

معجونی وضعیت امدادرسانی به مسافران نوروزی را در استان زنجان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امدادگران و نیروهای جمعیت هلال احمر در آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول