اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گچساران اعلام کرد

ممنوعیت حمل سلاح مجاز و غیرمجاز در 13 فروردین

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: حمل هرگونه سلاح مجاز و یا غیرمجاز در روز 13 فروردین ممنوع بوده و مردم در این زمینه همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

ممنوعیت حمل سلاح مجاز و غیرمجاز در 13 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید قدرت‌الله بیعت‌اصل ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ویژه روزهای 12 و 13 فروردین اظهار کرد: افزون بر 40 گشت و 47 واحد گشتی آشکار و پنهان در قالب پلیس راهور، پلیس راه و واحدهای دیگر از جمله معاونت‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها در سطح گچساران فعال است.

 

* برقراری وضعیت مطلوب امنیتی در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران افزود: وضعیت شهرستان از نظر مسائل امنیتی مطلوب بوده و این وضعیت با همکاری و پشتیبانی مردم گچساران در زمینه توجه به تذکرهای لازم و راهنمایی‌های نیروی انتظامی و اعضای شورای تأمین حاصل شده است.

بیعت‌اصل وضعیت مسیرهای تردد را نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر دانست و گفت: در زمینه مسیرهای تردد اقدامات خوبی توسط پلیس راه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه گله‌مندی خاصی در زمینه وضعیت تردد شهری در سطح گچساران وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به عملکرد مناسب شهرداری، شورای شهر دوگنبدان و پیمانکار پروژه زیرگذر، وضعیت تردد در سطح شهر وضعیت مناسبی است.

بیعت‌اصل با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت بیان داشت: برقراری نظم و امنیت مراکز تفریحی سد چم‌شیر، سد کوثر و اماکن زیارتی از جمله امامزاده بی‌بی حکیمه(س) و مناطق تفریحی از جمله شلالدان، بهره‌‌ عنا، برابر باشت و سایر جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهرستان‌های گچساران و باشت بر عهده نیروی انتظامی گچساران است.

مقام عالی نیروی انتظامی گچساران تأکید کرد: با توجه به خروج مردم از شهرستان در روز 13 فروردین و استفاده از جاذبه‌های تفریحی، سیاحتی و زیارتی، نیروی انتظامی گچساران از تمامی امکانات موجود در زمینه پوشش و امنیت جاده‌ها توسط پلیس راه و امنیت وضعیت درون شهری توسط پرسنل خود استفاده می‌کند.

بیعت‌اصل خاطرنشان کرد: تمامی تلاش و اقدامات پرسنل نیروی انتظامی گچساران در روز 13 فروردین در راستای ایجاد آرامش خاطر و عدم نگرانی مردم در استفاده از روز طبیعت است.

وی با تشکر از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه همکاری‌های لازم با نیروی انتظامی گچساران گفت: با توجه به نیاز نیروی انتظامی گچساران به نیروهای کمکی و ورود این نیروها در روز 12 فروردین به این شهرستان ادارات و دستگا‌ه‌ها در زمینه اسکان و دیگر موارد همکاری‌ داشته باشند.

 

* جمع‌آوری سلاح‌های مجاز و غیرمجاز در 13 فروردین

بالاترین مقام انتظامی گچساران از بازرسی مقطعی خودروها در 13 فروردین خبر داد و گفت: از صبحگاه روز 13 فروردین در چهار نقطه شهر ایست و بازرسی مقطعی توسط نیروی انتظامی گچساران اجرا می‌شود.

بیعت‌اصل تصریح کرد: نیروی انتظامی گچساران از ورود خودروهای فاقد مدارک و پلاک، موتورسیکلت‌های مزاحم و کسانی که به تشخیص نیروی انتظامی افراد مزاحم شناخته می‌شوند به مراکز تفریحی جلوگیری می‌کند.

وی حمل هرگونه سلاح گرم مجاز و غیرمجاز و سلاح سرد را به مناطق تفریحی ممنوع دانست و اعلام کرد: در ایست و بازرسی روز 13 فروردین این سلاح‌ها جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول