اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون صورت گرفت

بازدید 8 هزار مسافر نوروزی از غار کتله‌خور خدابنده

خبرگزاری فارس: مدیر غار کتله‌خور زنجان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون بیش از 8 هزار نفر از غار کتله‌خور زنجان بازدید کرده‌اند.

بازدید 8 هزار مسافر نوروزی از غار کتله‌خور خدابنده

مجید یوزباشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه روزانه به صورت میانگین یک‌هزار نفر از غار کتله‌خور بازدید می‌کنند اضافه کرد: تاکنون بیش از 8 هزار نفر از این غار زیبا و طبیعی بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروز و ایام تعطیلات از روز 28 اسفند سال گذشته در این محل آغاز شده است اضافه کرد: بازدید ویژه نوروز از این غار تا روز 14 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

مدیر غار کتله‌خور زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امکانات تفریحی موجود در اطراف غار کتله‌خور اضافه کرد: سوئیت‌های اقامتی موجود، نصب آلاچیق در مجموعه و همچنین برپایی چادر به منظور اسکان مسافران از امکاناتی است که به منظور رفاه حال مسافران در این مجموعه تعبیه شده است.

وی با اشاره به عرضه محصولات فرهنگی در اطراف این غار اضافه کرد: جایگاه‌های CNG و فروشگاه به منظور عرضه لوازم مورد نیاز به مسافران نیز از دیگر امکانات رفاهی است که به همت مسئولان اجرایی در این مجموعه گنجانده شده است.

یوزباشی شهربازی، سینما و همچنین پخش فیلم سه بعدی غارنوردی را نیز از دیگر امکانات تفریحی این غار عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور کارشناسان راهنما در این مجموعه افزود: این کارشناسان اطلاعات مربوط به غار را به بازدیدکنندگان از این غار ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول