اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سیراف خبر داد

بازدید 650 هزار مسافر نوروزی از بندر باستانی سیراف

خبرگزاری فارس: شهردار سیراف از بازدید 650 هزار مسافر نوروزی از بندر باستانی سیراف خبر داد.

بازدید 650 هزار مسافر نوروزی از بندر باستانی سیراف

وحید واعظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از 650 هزار گردشگر و مهمان نوروزی از جاذبه‌های بندر تاریخی و باستانی سیراف بازدید کرده‌اند.

وی افزود: در نوروز 91 خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از مسائل مهمی بود که همواره مورد توجه مسئولان شهرستان بوده و شهرداری سیراف با بهره‌گیری از تمامی امکانات در این مسیر گام برداشته است.

شهردار سیراف خاطر نشان کرد: زیباسازی شهر از رویکردهای مهم شهرداری سیراف است و همه ساله بر اساس اولویت‌های شهری اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت می‌پذیرد.

واعظی ابراز داشت: نورپردازی پارک‌های سیراف با استفاده از انرژی خورشیدی از فعالیت‌های شهرداری سیراف در راستای زیباسازی این شهر است که با استقبال پرشور شهروندان سیرافی مواجه شده است.

وی استفاده مطلوب از انرژی را یکی از مهم‌ترین وظایف تمام مسئولان دانست و اضافه کرد: تلاش خود را برای اجرای این طرح در سایر پارک‌های سیراف به منظور مدیریت مصرف و مصرف بهینه انرژی به کار خواهیم گرفت.

این مسئول نقش فرهنگ‌سازی در پدیده‌های اجتماعی را نقشی غیر قابل انکار توصیف کرد و بیان داشت: سال‌هاست فرهنگ‌سازی و استفاده بهینه از منابع تجدیدپذیر در کشور مطرح می‌شود و برای تحقق این مهم تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید دست در دست هم داده و در این راستا تلاش کنند.

شهردار سیراف ادامه داد: شهرداری بندر سیراف برای نخستین بار در استان در راستای کاهش مصرف برق و مصرف بهینه از سیستم روشنایی خورشیدی در بوستان نگارستان استفاده کرده و تلاش خود را برای تداوم این فعالیت به کار می‌گیریم.

واعظی با بیان اینکه ایران از نظر پایداری منابع خورشیدی در رتبه دوم جهانی قرار دارد اذعان داشت: باید تلاش خود را کنیم تا در سال 91 استفاده از انرژی خورشیدی در کشور توسعه یابد.

شهردار سیراف تاکید کرد: استفاده از انرژی‌های نو و فناوری‌های نوین از مهم‌ترین مسائل در تامین انرژی پاک، ارزان و عاری از مسائل مخرب زیست محیطی است و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش امنیت محلات و پروژه‌های عمران شهری را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول