اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 91 صورت گرفت

600 مورد بازدید از اماکن گردشگری بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در ایام نوروز تاکنون 600 مورد بازدید توسط ناظران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از اماکن مختلف اقامتی و خدمات‌رسان نوروزی و تاسیسات گردشگری انجام شده است.

600 مورد بازدید از اماکن گردشگری بوشهر

الیاس کیامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر و نظارت برای نحوه خدمات ارائه شده این بازدیدها صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور ارائه بهتر کیفیت خدمات گردشگری به مسافران نوروزی، بازرسان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر،همچنان مشغول نظارت و بازدید از تأسیسات گردشگری هستند.

کیامرزی افزود: همه روزه نظارت بر تأسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، رستوران‌های ساحلی و بین‌راهی،دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.

وی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون تعداد 150 مورد مراکز اقامتی، 157 مورد رستوران‌های بین‌راهی و مراکز پذیرایی، 115 مورد دفاتر خدمات مسافرتی، 145 مورد مراکز اقامتی موقت و 30 مورد مراکز تفریحی بازدید و نظارت بر تأسیسات گردشگری انجام شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: 420 ناظر از دستگاه‌های مختلف استان بوشهر وظیفه نظارت بر واحدهای خدمات‌رسان به گردشگران نوروزی را بر عهده دارند.

کیامرزی اضافه کرد: ستاد سفرهای نوروزی استان بوشهر به منظور افزایش سطح خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی تمام واحدهای خدمات‌رسان به مسافران نوروزی را انجام می‌دهد.

معاون میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: این نظارت‌ها شامل نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری، اصناف، سازمان تعزیرات حکومتی و مراکز درمانی فعال در ایام نوروز می‌شود.

کیامرزی گفت: در این ایام 30 ناظر اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی استان مسئولیت نظارت بر تاسیسات و مؤسسات گردشگری را بر عهده دارند.

وی تعداد ناظران سازمان بازرگانی را نیز برای نظارت بر اصناف 225 نفر اعلام کرد و اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی با 24 ناظر و دانشگاه علوم پزشکی نیز با 172 ناظر بخشی دیگر از گروه نظارتی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول