اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار گلستان خبر داد

تشکیل سازمان سرمایه‎گذاری در شهرداری گرگان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان از تشکیل سازمان سرمایه‎گذاری گرگان در شهرداری خبر داد.

تشکیل سازمان سرمایه‎گذاری در شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در مراسم جشن شهر یادگار که در خصوص ارائه عملکرد یکساله شهرداری گرگان برگزار شد اظهار داشت: تشکیل این قبیل سازمان‎ها سبب جذب ویژه سرمایه‎گذاران در شهر گرگان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‎شود.

وی تصریح کرد: ایجاد مشارکت برای سرمایه‎گذاران در موضوعات شهری می‎تواند یک هم‌افزایی خوب ایجاد کند و هنر ما باید این باشد که بتوانیم از ظرفیت‎های مردمی خوب استفاده کنیم و باور داشته باشیم که این امر می‎تواند بهره‌وری ما را چند برابر کند.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان به دو نکته به عنوان راهبرد اساسی در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: نکته اول اینکه علومی که برای مدیریت، برنامه‎ریزی و طراحی شهری تدوین شده روزانه در حال تغییر است و به دلیل به‌روز شدن این فرآیندها، باید در فعالیت‌هایمان همگام با علم دنیا به روز باشیم.

دادبود ادامه داد: نکته دوم اینکه هر اتفاقی که تاکنون روی داده است ماحصل مشارکت خوب مردم بوده است و تمام آنچه که ما در مجموعه فعالیت‌هایمان داریم اگر مشارکت مردم نبود، اتفاق نمی‎افتاد.

وی خاطر نشان کرد: ما در همه عرصه‎های سازندگی علی‌الخصوص در مدیریت شهری به مشارکت و همراهی مردم بیش از همه نیاز داریم که قطعا این سبب تسریع و تند شدن فرآیند سازندگی شده و ما را به یک جایگاه خوب در مدت زمانی کوتاه می‎رساند.

دادبود با بیان اینکه ساختار مدیریت شهری در کشور ما ایجاب می‎کند که همه بخش‎ها اعم از اداری، دولتی و ... با هم هماهنگ باشند گفت: در مدیریت شهری فقط شهرداری و شورای اسلامی شهر نیست که نقش ایفا می‎کند، بلکه باید همه ابعاد و ارکان با هم خوب عمل کنند و اگر این اتفاق بیفتد فعالیت‎های خیلی خوبی شکل می‎گیرد. 

معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: گر چه در شهر گرگان اقدامات خوبی صورت گرفته و همه مدیران در بخش‎های مختلف هر آنچه از دستشان برمی‎آمده است، انجام داده‎اند اما باید تمام تلاششان را برای انجام فعالیت‎های دیگر و خدمت‌رسانی بیشتر به کار بگیرند.

وی تاکید کرد: با همفکری، تلاش، همکاری و هماهنگی نزدیک بین ارگان‎ها و بخش‎های مختلف در شهر گرگان اقدامات خوبی صورت گرفته و گرگان به عنوان یک قطب شهری بزرگ در شمال کشور و الگویی برای تمام شهرهای استان سبب ارتقای جایگاه شهری ما در استان می‎شود و لذا توجه به این شهر باید یکی از اولویت‎های مهم مدیران ارشد استان باشد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول