اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه 4 آموزش و پرورش شهرستان تبریز:

سرمایه‌گذاری در مدارس یک موضوع ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه چهار آموزش و پرورش شهرستان تبریز گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری ملی است و از نظر اقتصادی در بعد ملی بازده آن بیشتر از هزینه صرف شده است.

سرمایه‌گذاری در مدارس یک موضوع ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عاشور اکرمی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز در تبریز خواستار توجه بیشتر به آموزش و پرورش و جذب امکانات به مدارس شد.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و توسعه این بخش سرمایه‌گذاری کلان ضروری است، اظهار کرد: منشا توسعه هر کشوری آموزش و پرورش آن است اما در ایران منابع دولتی جوابگوی نیازهای آموزش و پرورش نیست.

رئیس ناحیه چهار آموزش و پرورش شهرستان تبریز گفت: نیاز به سرمایه‌گذاری اختصاصی در امر آموزش و پرورش ضروری بوده و در همین راستا خیران مدرسه‌یار و مدرسه‌ساز نقشی مهم دارند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری ملی است و از نظر اقتصادی در بعد ملی بازده آن بیشتر از هزینه صرف شده است.

اکرمی اضافه کرد: تقدس آموزش و پرورش بالاتر از وجوه دیگر بوده و خیران با حضور در این عرصه این تقدس را دو چندان می‌کنند.

رئیس ناحیه چهار آموزش و پرورش شهرستان تبریز گفت: خیران مدرسه‌ساز در رشد و تعالی کشور سهم مهمی دارند و از زمانی که خیران حضور خود در مدارس را پررنگ کرده‌اند شاهد بالا رفتن ضریب ایمنی دانش آموزان بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت یادگیری، بهبودی شرایط فرهنگی، افزایش فعالیت‌های پرورشی و بالا رفتن کیفیت در آموزش و پرورش از دیگر نتایج حضور خیران است.

انتهای پیام/ح20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول