اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

سرمایه‌گذاری 1626 میلیارد ریالی صنعت گیلان

خبرگزاری فارس: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از صدور 250 پروانه صنعتی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 626 میلیارد ریال در بخش صنعت استان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 1626 میلیارد ریالی صنعت گیلان

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه در 11 ماه گذشته 220 فقره جواز تاسیس صنعتی در گیلان صادر شد، اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بالغ بر 11 هزار و 570 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برآورد شده است. انتظار می‌رود با راه‌اندازی آنها 5 هزار و 500 نفر مشغول به‌کار شوند.

این مسئول با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری صنعتی استان بیان داشت: در 11 ماه گذشته 250 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در گیلان صادر شده است.

وی، میزان سرمایه‌گذاری این تعداد واحد صنعتی در استان را بالغ بر یک‌هزار و 626 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این تعداد واحد صنعتی دو هزار و 780 نفر مشغول به کار شدند.

منتظری درباره حوزه فعالیت واحدهای صنعتی استان، خاطرنشان کرد: این پروانه‌های فعالیت صنعتی در حوزه صنایع غذایی، محصولات فلزی، محصولات شیمیایی، کانی غیر فلزی و محصولات چوبی و سلولزی بوده‌ است.

وی صدور 33 فقره جواز طرح توسعه برای واحدهای صنعتی را از دیگر اقدام‌ها در استان عنوان کرد.

این مسئول، یادآور شد: با صدور این مجوزهای طرح توسعه، بالغ بر یک‌هزار و 20 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای توسعه فعالیت واحدهای مذکور صورت گرفته است.

وی، ایجاد یک‌هزار فرصت شغلی جدید در استان را از مزایای ایجاد طرح توسعه واحدهای صنعتی استان ذکر کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول