اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز 91 در مقایسه با پارسال

دماوند با حوادث کمتری مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند در نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته با حوادث کمتری مواجه بود.

دماوند با حوادث کمتری مواجه است

محمدرضا قادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند با انسجام و همکاری بیشتری کار خود را آغاز کرده است و همچنان ادامه می‏دهد.

وی ادامه داد: امسال طرح‏های در حال اجرا از سوی دستگاه‏های خدماتی مختلف در چارچوب ستاد سفرهای نوروزی چندی پیش برای بار دوم مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

قادی با اشاره به اکیپ‏های هلال احمر مستقر در نقاط مختلف شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: خدمات مجموعه خدوم جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با برپایی چندین پایگاه متمرکز و اکیپ‏های سیار ارائه می‏شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: یکی از این پایگاه‏های هلال احمر شهرستان دماوند در ورودی شهر آبعلی، برای ارائه خدمات به مردم آماده به کار است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این مرکز پایگاه‏های دیگری در آبسرد، "چنار شرق"، محور هراز، مدیریت پشتیبانی و به همراهی اکیپ سیار نیز برای امور امدادی در مواقع اضطراری آماده اجرای عملیات هستند.

قادی از کاهش حوادث در نوروز سال 91 خبر داد و افزود: خوشبختانه در سایه عنایات باری تعالی، دعای خیر مردم و تلاش مسئولان، حوادث مختلف در شهرستان دماوند در مقایسه با سال گذشته با کاهش همراه بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با اشاره به ریزش چندی پیش کوه در محور هراز خاطر نشان کرد: نمونه بارز افزایش سطح همکاری و مساعدت دستگاه‏های مختلف شهرستان دماوند در جریان حادثه ریزش کوه در محور هراز نمود پیدا کرد.

وی ادامه داد: در آن حادثه که موجبات انسداد محور هراز را نیز فراهم ساخت، آسیب جدی به کسی وارد نیامد اما تلاش همه‏گیر مسئولان برای بهبود آن شرایط مثال‏زدنی بود.

قادی با قدردانی از مسئولان اداره راه و شهرسازی بومهن رودهن گفت: در این زمینه پاک‏سازی کامل و به موقع مسیر توسط اداره راه و شهرسازی بومهن رودهن خود به ارائه بهتر خدمات توسط مسئولان امر انجامید.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول