اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون صورت گرفت

انجام 3 پرواز امدادی توسط هلی‌کوپتر هلال احمر قم

خبرگزاری فارس: جمعیت هلال احمر استان قم از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در سه نوبت اقدام به انجام عملیات امداد هوایی به منظور نجات حادثه‌دیدگان کرده است.

انجام 3 پرواز امدادی توسط هلی‌کوپتر هلال احمر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، جمعیت هلال احمر استان قم از 24 اسفند ماه سال گذشته تا پایان چهارمین روز تعطیلات نوروزی، بیش از 480 نفر از حادثه‌دیدگان در جاده‌های استان را زیر پوشش خدمات خود قرار داده است.

از این تعداد 434 نفر مصدوم شده‌اند که توسط اکیپ‌های امدادی جمعیت جوانان هلال احمر استان قم درمان یا به مراکز بیمارستانی منتقل شده‌اند.

جمعیت هلال احمر استان قم با تلاش‌ شبانه‌روزی خود توانسته است علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و راه‌اندازی اکیپ‌های راهنمایی مسافران در مبادی ورودی قم، 476 تن از گردشگران را نجات داده و خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی را به آنان ارائه دهد.

جمعیت هلال احمر استان قم علاوه بر فعالیت‌های ذکر شده، به بیش از 35 تن از مسافران، خدمات اسکان نیز ارائه کرده است که این مورد نیز در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران استان قم صورت می‌گیرد.

از ابتدای فعالیت جمعیت هلال احمر استان قم در قالب طرح‌های نوروزی تاکنون، سه نوبت امداد هوایی صورت گرفته و بالگرد این مرکز به دلیل حساسیت‌هایی که در برخی سوانح وجود دارد، اقدام به پرواز و انتقال سریع مجروحان به مراکز درمانی کرده است.

هر سه مورد از امدادهای هوایی جمعیت هلال احمر قم در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته و مجروحان به سرعت به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول