اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ارزیابی هلال‌احمر خراسان‌رضوی:

با 70 معیار فعالیت‎های نوروزی هلال‌احمر ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ارزیابی طرح نوروز 91 هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: فعالیت‎های نوروزی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی با 70 معیار مورد ارزیابی قرار می‎گیرد.

با 70 معیار فعالیت‎های نوروزی هلال‌احمر ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، محسن نجات اظهار داشت: تاکنون سه مرحله بازدید و ارزیابی از پایگاه‎های امداد و نجات و جوانان این جمعیت در جاده‎های استان انجام شده و علاوه بر ارزیابان، مدیران و معاونان بخش‎های مختلف این جمعیت با امدادگران و تلاشگران هلال‌احمر در ایستگاه‎های نوروزی دیدار کرده‎اند.

دبیر ارزیابی طرح نوروز 91 هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: نخستین مرحله ارزیابی فعالیت‎ها 29 اسفندماه توسط نیروهای مجرب و متخصص معاونت‎های امداد و جوانان هلال‌احمر انجام شد و ارزیابان از پایگاه‎ها و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران سرکشی کردند.

وی ادامه داد: در دومین مرحله نیز در روز دوم فروردین‌ماه جاری این ارزیابی تخصصی برای سنجش سطح آمادگی و ارائه خدمات صورت گرفت.

 دبیر ارزیابی طرح نوروز 91 هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: سومین مرحله ارزیابی‎ها شامل دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه جمعیت استان و معاونان این جمعیت با امدادگران بود که مسئولان با حضور در ایستگاه‎ها ضمن خدا قوت و تبریک سال نو به سنجش نقاط قوت، ضعف و کاستی‎ها پرداختند.

وی همچنین از حضور محمد رضا ایلدرآبادی مشاور و رئیس حوزه مشاوران جوان جمعیت هلال‌احمر کشور در ایستگاه‎های نوروزی این استان خبر داد و اظهار داشت: رئیس حوزه مشاوران جوان هلال‌احمر در سه روز از تعدادی از پایگاه‎های نوروزی این جمعیت در مشهد و راه‎های خراسان‌رضوی بازدید کرد.

وی، حضور کافی تعداد نجاتگران در ایستگاه‎ها، استقرار خودروی آمبولانس، کامل بودن ست‌نجات هیدرولیک و پنوماتیک، سیستم‎های ارتباطات رادیویی و سطح مهارتی و توانمندی نیروی انسانی را به عنوان مهمترین موارد در ارزیابی ایستگاه‎های عملیات دانست.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول