اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تا 15 فروردین 91 به صورت شبانه‌روزی و رایگان به ارائه خدمت به مسافران نوروزی می‌پردازند.

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مختار امیریان صبح امروز در بازدید از پست‌های راهنمای مسافران نوروزی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر گچساران و باشت در جمع امدادگران و اعضای جوان جمعیت هلال احمر گچساران اظهار کرد: کار امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از 27 اسفندماه سال‌ 90 آغاز شده و تا روز 15 فروردین 91 در مبادی خروجی و ورودی‌ شهرها، در اماکن مذهبی، تفرجگاه‌ها و زیارتگاه‌ها و اماکن تاریخی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

* فعالیت 500 عضو جوان و امدادگر هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح‌های نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: 17 پست راهنمای مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته در خدمت مهمانان و مسافران این استان است.

امیریان یادآور شد: در هر پست امدادی سه امدادگر باتجربه و دو دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس و پزشک و پرستار آماده خدمت هستند.

وی ابراز داشت: در سطح کهگیلویه و بویراحمد در تمامی محورها و راه‌‌های مواصلاتی و مبادی ورودی و خروجی شهرها پست‌های راهنمای مسافران نوروزی و امداد و نجات هلال احمر مستقر هستند.

امیریان با اشاره به فعالیت افزون بر 500 نفر از اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر در طرح‌های نوروزی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اعضا در زمینه ارائه خدمات مورد نظر در نوروز، آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

این مسئول امدادی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر از 27 اسفند 90 آغاز شده و تا 15 فروردین 91 ادامه خواهد داشت.

* خدمات‌رسانی 17 پایگاه راهنمای مسافران و 13 پایگاه امداد و نجات در کهگیلویه و بویراحمد

امیریان با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب و تلاش برای جلب رضایت مسافران نوروزی بیان داشت: در کهگیلویه و بویراحمد 17 پایگاه راهنمای مسافران نوروزی فعال است.

وی عنوان داشت: 13 پایگاه امداد و نجات نوروزی در سطح کهگیلویه و بویراحمد به صورت ثابت، سیار و موقت به مسافران نوروزی خدمات امدادی لازم را ارائه می‌دهند.

امیریان خاطرنشان کرد: هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد 5 پایگاه امداد و نجات ثابت دارد که در طول ایام سال ارائه خدمات امدادی در این پایگاه‌ها انجام می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به خودروهای امدادی، آمبولانس، پزشک، پرستار و امدادگر و تجهیزات امدادی مجهز هستند.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول