اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون صورت گرفت است

پاسخگویی هلال احمر گچساران به 48 هزار مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی و اجرای طرح‌‌های نوروزی جمعیت هلال احمر تاکنون افزون بر 48 هزار مسافر و گردشگر نوروزی به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی در گچساران مراجعه کرده‌اند.

پاسخگویی هلال احمر گچساران به 48 هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید ابوالفتح بهنامیان صبح امروز در بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از پست‌های راهنمای مسافران نوروزی و پست‌های امداد و نجات گچساران و باشت اظهار کرد: ارائه خدمات اولیه امدادی و کمک‌های اولیه، رهاسازی مصدومان، اطفای حریق خودروهای دچار آتش‌سوزی، انتقال و جابه‌جایی مصدومان و خدمات درمانی سرپایی از جمله خدمات قابل ارائه از سوی پایگاه‌های امداد و نجات در گچساران و باشت است.

* خدمات‌رسانی ویژه 400 عضو هلال احمر در گچساران و باشت

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای ویژه ایام نوروز تصریح کرد: هدف از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی، ایجاد اطمینان خاطر و تأمین امنیت فکری مسافران، تلاش برای بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت و توان عملیاتی و تأمین امکانات مورد نیاز امداد و نجات در محورهای گچساران و باشت است.

بهنامیان با اشاره به شعار خدمات امداد و نجات نوروزی با عنوان تفاوت مرگ و زندگی و هیچکس تنها نیست، بیان داشت: در گچساران و باشت دو پست ثابت و یک پست سیار به ارائه خدمت به مسافران نوروزی پرداخته است.

وی ادامه داد: دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت جمعیت هلال احمر گچساران در منطقه تفریحی شلالدان باشت و پاسگاه عبداللهی گچساران به صورت شبانه‌روزی و رایگان آماده خدمات‌رسانی به مسافران است.

این مقام امدادی گچساران یادآور شد: طرح‌های امداد و نجات نوروزی و راهنمای مسافران نوروزی از 27 اسفندماه 90 آغاز شده است.

بهنامیان با اشاره به ادامه اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر گچساران تا 15 فروردین‌ماه سال 91 گفت: افزون بر 300 نفر از امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر گچساران و باشت در این طرح‌ها فعالیت دارند.

* اهدای 56 هزار بروشور و بسته فرهنگی به مسافران نوروزی در گچساران 

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به لزوم پاسخگویی مناسب و شایسته اعضای جمعیت هلال احمر به مسافران و گردشگران نوروزی ابراز داشت: تاکنون افزون بر 48 هزار نفر به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی در گچساران مراجعه کرده‌اند.

بهنامیان افزود: همزمان با مراجعه مسافران نوروزی به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی بروشورها و بسته‌های فرهنگی به آنها اهدا می‌شود.

وی از توزیع 56 هزار بروشور و بسته فرهنگی به مسافران نوروزی در گچساران خبر داد و گفت: این بسته‌ها شامل راهنمای نقشه راه‌های کشور و نقشه کهگیلویه و بویراحمد، سی‌دی‌های آموزش کمک‌های اولیه و احکام و مسائل شرعی و کتابچه‌هایی از نکته‌های لازم برای مسافران است.

بهنامیان با اشاره به توزیع 2 هزار و 500 کیف کمک‌های اولیه به مسافران نوروزی در گچساران تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی کیف‌های مسافرتی حاوی لوازم کمک‌های اولیه به مسافران نوروزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول