اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای تعطیلات تاکنون صورت گرفت

ارائه خدمات هلال احمر به 130 هزار مسافر نوروزی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون عملیات و امداد و نجات هلال احمر کشور از ارائه خدمات امدادی هلال احمر به 130 هزار مسافر نوروزی در کشور خبر داد.

ارائه خدمات هلال احمر به 130 هزار مسافر نوروزی در کشور

حیدر حیدری امروز در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات در کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تلاش بسیار زیادی برای بهبود خدمات‌رسانی به مهمانان در سراسر کشور انجام شده است.

معاون عملیات و امداد و نجات هلال احمر کشور با اشاره به فعالیت چشمگیر پایگاه‌های امدادی افزود: 1245 پایگاه ثابت، سیار و موقت مشغول خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

حیدری خاطر نشان کرد: این پایگاه‌ها علاوه بر اینکه نسبت به سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی 50 درصد رشد داشته‌اند امسال برای نخستین بار به پزشک و پزشک‌یار مجهز شدند.

وی گفت: در صورتی که مسافرین و سرنشینان خودرو احتمالا به علت بیماری، مسمومیت، ناراحتی جزیی و ... دچار مشکل شوند می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

معاون عملیات و امداد و نجات هلال احمر کشور خاطر نشان کرد: پایگاه‌های هلال احمر در کل کشور به اماکن اضطراری مجهز شدند و در طول همین مدت در آغاز تعطیلات عده زیادی از هموطنان از مراکز اسکان موقت در کنار پایگاه‌های هلال احمر استفاده کردند.

حیدری یادآور شد: در مدت 10 روز گذشته تاکنون 1640 مورد عملیات امدادی ناشی از حادثه تصادفات جاده‌ای صورت گرفته است. 

وی از ارائه خدمات هلال احمر به 130 هزار مهمان نوروزی در کشور خبر داد و افزود: افراد حادثه‌دیده و تحت تاثیر حادثه قرار گرفته افزون بر 130 هزار نفر بودند که خدمات کاملی به آنها ارائه شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: 14 فروند بالگرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در طرح نوروزی به کارگیری شدند که در 10 روز گذشته 246 سورتی پرواز داشتند و 20 نفر از افراد مصدوم و زخمی، توسط همین بالگردها به مراکز درمانی انتقال داده شدند. 

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول