اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر گچساران عنوان کرد

استقبال از مسافران نوروزی توسط 400 عضو هلال احمر گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: افزون بر 400 عضو هلال احمر گچساران در قالب برنامه‌ها و طرح‌های مختلف از مسافران و میهمانان نوروزی در این شهرستان استقبال می‌کنند.

استقبال از مسافران نوروزی توسط 400 عضو هلال احمر گچساران

سید ابوالفتح بهنامیان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی در گچساران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: استقرار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، راه‌اندازی دو پست راهنمای مسافران و گردشگران نوروزی در ورودی‌های شهر گچساران از جمله برنامه‌های هلال احمر گچساران در راستای رفاه حال مسافران در ایام نوروز است.

وی برپایی چادر پاسخگویی به مسائل شرعی با استقرار روحانی در ورودی‌های شهر گچساران را از دیگر برنامه‌های هلال احمر گچساران عنوان کرد.

* طرح‌های نوروزی هلال احمر گچساران تا 14 فروردین ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران ابراز داشت: برپایی چندین چادر خیمه‌های نماز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده است.

بهنامیان افزود: در تمام ایام نوروز، چادرهای نماز با هماهنگی جمعیت هلال احمر برای اقامه نماز مسافران نوروزی در مسیرهای مواصلاتی برپا خواهد بود و در دسترس مسافران نوروزی قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای ویژه ایام نوروز تصریح کرد: هدف از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی، ایجاد اطمینان خاطر و تأمین امنیت فکری مسافران، تلاش برای بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت و توان عملیاتی و تأمین امکانات مورد نیاز امداد و نجات در محورهای گچساران و باشت است.

بهنامیان با اشاره به اینکه طرح نوروزی هلال‌احمر گچساران تا 14 فروردین 91 ادامه دارد، تصریح کرد: در این طرح نیروهای مستقر در دو بخش امداد و نجات و راهنمای مسافران نوروزی گچساران آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی با اشاره به شعار خدمات امداد و نجات نوروزی با عنوان تفاوت مرگ و زندگی و هیچکس تنها نیست، بیان داشت: دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت جمعیت هلال احمر گچساران در منطقه تفریحی شلالدان باشت و پاسگاه عبداللهی گچساران آماده خدمات‌رسانی به مسافران است.

* تلفن ندای امداد هلال احمر گچساران با شماره 147 در خدمت همگان است

بهنامیان با اشاره به راه‌اندازی تلفن 147 ندای امداد در جمعیت هلال احمر گچساران ابراز داشت: هموطنان در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند در تماس با تلفن 147 ندای امداد از خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

مقام عالی جمعیت هلال احمر گچساران اهدای بسته‌های فرهنگی، بروشورهای آموزشی و نقشه راه‌های شهری و استان‌های کشور به مسافران و گردشگران نوروزی را از دیگر اقدامات هلال‌احمر گچساران در ایام نوروز برشمرد.

بهنامیان برپایی چادر ایستگاه سلامت در ورودی‌های شهر گچساران را از دیگر طرح‌های هلال احمر گچساران در راستای رفاه حال مسافران نوروزی عنوان کرد و گفت: مسافران و گردشگران نوروزی با مراجعه به این چادر می‌توانند با اندازه‌گیری فشار خون و قند خون، راهنمایی‌های لازم برای ارتقای سلامت خود را از طریق امدادگران هلال احمر گچساران دریافت کنند.

وی یادآور شد: تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها، کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار و نیز حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف مهم فعالیت‌های جمعیت هلال احمر است.

بهنامیان تصریح کرد: کلیه اعضای جمعیت هلال احمر برای استقبال شایسته از ایام نوروز و مسافران نوروزی این استان آماده و پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده شده است.

* اهدای کادوی ویژه به اولین مسافر نوروزی در گچساران

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران خاطرنشان کرد: طرح‌های امداد و نجات نوروزی و راهنمای مسافران نوروزی تا 15 فروردین‌ماه 91 ادامه دارد و افزون بر 400 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر گچساران در این طرح‌ها فعالیت دارند.

به گزارش فارس، در آیین افتتاح طرح ملی نوروزی هلال احمر گچساران که با شعار " راهنمایان جوان، ایمنی و آرامش" و با حضور فرماندار گچساران، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان این شهرستان آغاز شد، به اولین مسافر نوروزی در گچساران لوح تقدیر و یادبود و بسته‌ای به میزان اعتبار یک میلیون ریال توسط هلال احمر گچساران اهدا شد.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول