اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی

مسافران نوروزی از خدمات درمانی رایگان هلال‌احمر بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: مسافران و عموم شهروندان می‎توانند در طول ایام نوروز به صورت رایگان از خدمات عمومی و سرپایی پزشکی درمانگاه‎های جمعیت هلال‌احمر در استان بهره‌مند شوند.

مسافران نوروزی از خدمات درمانی رایگان هلال‌احمر بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، عزیزالله محمدزاده اکبری اظهار کرد: این طرح هم‌اکنون در 2 شعبه درمانگاه مشهد و نیشابور اجرا می‎شود و پزشکان این جمعیت در ایام نوروز به ارائه خدمت می‌پردازند.

معاون درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: این طرح علاوه بر نوروز در مناسبت‎های خاص سال اجرا می‎شود و طی آن تمام کادر معاونت درمان و توان‌بخشی در قالب پزشک و تیم پزشکی به صورت رایگان به ارائه خدمات به مراجعان می‎پردازند.

اکبری ادامه داد: واکسیناسیون مسافران سفرهای خارجی، تزریقات، پانسمان، معاینه فشار خون و دیابت و سایر خدمات سرپایی پزشکی از خدماتی است که در ایام نوروز به مراجعان این مراکز ارائه می‎شود.

وی تشکیل کادر پزشکی در قالب تیم‎های امدادی را از دیگر فعالیت‎های معاونت درمان و توان‌بخشی عنوان کرد و افزود: این مجموعه‎ها در پایگاه‎های شهری و بین‌شهری در قالب تیم‎های منسجم معاونت امداد و نجات به کمک حادثه‌دیدگان و مصدومان حوادث می‎پردازند.

معاون درمان و توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان خراسان از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول