اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس هلال احمر

خدمات هلال احمر چالوس تشریح شد/ درمان سرپایی 11 هزار نفر در محور کندوان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر چالوس با تشریح خدمات هلال احمر چالوس در سال 90 از درمان سرپایی حدود 11 هزار نفر در محور کندوان خبر داد.

خدمات هلال احمر چالوس تشریح شد/ درمان سرپایی 11 هزار نفر در محور کندوان

علیرضا شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: جمعیت هلال احمر چالوس طی سال گذشته با همکاری و همت همه نیروها خدمات صادقانه‌ای را ارائه داشته است که آمار مربوط به فعالیت‌های سه پایگاه امداد و نجات مستقر در کندوان طی سال 90 حاکی از تلاش هلال احمری‌های شهرستان است.

وی افزود: کل حوادث امدادرسانی شده توسط پایگاه‌ها 148 مورد بوده است و 107 مورد تصادف نیز توسط امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات پوشش داده شد که قابل تقدیر است.

شیروانی ادامه داد: در سال 90 در مجموع 107 عملیات نجات توسط نیروهای امدادی مستقر در کندوان صورت گرفته و 10 هزار و 394 نفر درمان سرپایی شدند که این آمارها حکایت تلاش فرشتگان نجات در محور حیاتی کندوان است.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس تصریح کرد: انتقال 138 مجروح توسط امدادگران هلال احمر مستقر در سه پایگاه محور کندوان و تلاش برای اسکان اضطراری 197 نفر از هموطنان ما نیز از اقدامات اساسی طی یک سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 43 تخته پتو، 140 بسته نان، 120 قوطی کنسروجات بین حادثه‌دیدگان محور کندوان نیز توزیع شد.

شیروانی تصریح کرد: امدادگران هلال احمر در برگزاری چهار مسابقه دوومیدانی‏، چهار مسابقه تکواندو، 17 مسابقه فوتسال، دو مسابقه دوچرخه‌سواری، 12 مسابقه کشتی و 10 مسابقه وزنه‌برداری همکاری داشته‌اند.

وی در پایان بیان داشت: کمک‌رسانی در 11 حادثه آتش‌سوزی و هفت حادثه سیل‌گرفتگی نیز بخشی دیگر از اقدامات نیروهای پرتلاش هلال احمر در سال 90 بود‏.

وی ابراز امیدواری کرد در سال جدید با کاهش حوادث و سوانح روبه‌رو شده و روزهای بهتر و شادتری نسبت به سال گذشته پیش روی ملت ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول