اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن:

7 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در رودهن آماده شد

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از آمادگی هفت مدرسه در نقاط مختلف این بخش برای استقبال و پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد.

7 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در رودهن آماده شد

رضا طاهرخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم در راستای ارائه تسهیلات شایسته به هموطنان عزیز اجرایی شده است.

وی ادامه داد: تازه وارد سال جدید شده‏ایم؛ اما مسافرت‏های نوروزی از چند روز گذشته آغاز شده است و تاکنون 28 نفر در مراکز اسکان بخش رودهن سکنی گزیده‏اند.

طاهرخانی از رضایت‏مندی مسافران از ستادهای اسکان بخش رودهن خبر داد و افزود: در بازدیدی که مسئولان بخشداری رودهن به همراه سایر مسئولان امر از این مراکز اسکان داشتند، کیفیت امور از سوی مسافران تایید شد.

بخشدار رودهن ادامه داد: میهمانان نوروزی حاضر در مراکز اسکان بخش رودهن با رضایت کامل از نحوه پذیرایی مردم این خطه سخن می‏گفتند.

وی ضمن تبریک حلول سال نو به هموطنان گفت: البته لازم بود پیش از هر موضوعی، حلول سال جدید را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی، مسئولان خدوم نظام و همه زحمت‏کشان عرصه اعتلای ایران اسلامی تبریک عرض کنیم.

طاهرخانی ادامه داد: امسال مردم شریف، ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی همچون همیشه عطر شمیم قرآن سفره هفت‌سین خود را با بیانات گوهربار معظم‏له مزین و نام‏گذاری ایشان برای سال جدید را چراغ راه حرکت خود قرار می‏دهند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول