اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات سفر کاشان عنوان کرد

ظرفیت اسکان 150 هزار نفری مسافران نوروزی کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کاشان گفت: کمیته اسکان سفرهای نوروزی این شهرستان زمینه اسکان 150 هزار نفر مسافر نوروزی این شهرستان را فراهم کرده است.

ظرفیت اسکان 150 هزار نفری مسافران نوروزی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علیرضا جوادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رفاه حال مسافرانی که شهرستان کاشان را برای سفرهای نوروزی امسال خود انتخاب می‌کنند تسهیلات مناسبی را تدارک دیده است تا در پایان مسافرت خود با خاطره‌ای خوش به شهر خود برگردند.

وی ایجاد طرح مکانیزه و الکترونیکی، رزرو محل اسکان مسافران نوروزی را یکی از تسهیلات کمیته اسکان مسافران نوروزی این شهرستان اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح، مسافران نوروزی شهرستان کاشان می‌توانند قبل از مسافرت به کاشان در شهرستان خود ابتدا اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت از شهرستان کاشان کسب کرده و سپس با توجه به شرایط خود و اطلاعات کسب شده قبل از مسافرت به کاشان، محل اسکان خود را مشخص تا بدون سرگردانی و اتلاف وقت در محلی که از قبل رزرو کرده‌اند اسکان یابند.

معاون استاندار اصفهان اجرای طرح مکانیزه و الکترونیکی، رزرو اسکان مسافران نوروزی در شهرستان کاشان را طرحی نو در سراسر کشور خواند و گفت: این طرح توسط شهرداری کاشان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی افزود: اجرای این طرح برای اولین بار در کشور، در شهرستان کاشان با هدف سرویس‌دهی مناسب و تکریم از مسافران نوروزی این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که بدون شک همراه با اشکالات و ضعف‌هایی نیز می‌باشد.

شهرستان کاشان دارای بیش یک‌هزار و 200 اثر تاریخی است که 300 اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است و باغ تاریخی فین کاشان نیز اخیرا به ثبت جهانی رسیده است و همچنین تپه‌های 7 هزارساله سیلک در آستانه ثبت جهانی است. 

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول