اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

52 اتاق برای اسکان مهمانان نوروزی در شبانکاره مهیا شد

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: 52 اتاق برای اسکان مهمانان نوروزی در شبانکاره مهیا شد.

52 اتاق برای اسکان مهمانان نوروزی در شبانکاره مهیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان‌ مختار چترسنجی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر بخش شبانکاره اظهار داشت: تلاش برای رفاه و آسایش مسافران و میهمانان نوروزی یکی از مسائلی است که مسئولان بخش شبانکاره مدنظر دارند و در نشست‌های متعدد در این رابطه برنامه‌ریزی‌هایی داشته‌ایم.

بخشدار شبانکاره افزود: تشکیل کمیته‌های متعدد ستاد تسهیلات سفر بخش شبانکاره یکی از مسائل مهمی است که در هفته‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم و با همکاری مسئولان این بخش تمامی این مسئولان در حوزه انجام و اجرای وظایف محوله به خود در زمینه ستاد تسهیلات سفر نوروزی توجیه شده‌اند.

چترسنجی در همین راستا ابراز داشت: مساله اسکان مسافران نوروزی یکی از مسائلی است که همواره از اهمیت بالایی برخوردار است و در بخش شبانکاره با برنامه‌ریزی‌های کاربردی توانسته‌ایم زمینه اسکان مسافران نوروزی در بخش شبانکاره را به نحو مطلوب فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: برای اسکان مسافران نوروزی در بخش شبانکاره هفت مدرسه با 52 کلاس درس آموزشی برای اسکان مسافران نوروزی تعیین شده و در انتخاب مدارس و کلاس‌های درس طوری اقدام کرده‌ایم که محل اسکان مسافران نوروزی از امکانات مطلوب رفاهی برخوردار باشند.

این مسئول ادامه داد: دارا بودن اماکن مذهبی، مراتع و مزرعه‌های سرسبز در بخش شبانکاره از امتیازاتی است که همه ساله مورد توجه هم‌استانی‌های عزیز و میهمانان نوروزی که از استان‌های همجوار به این بخش می‌آیند بوده و با توجه به پتانسیل‌های موجود باید از تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به مسافران بهره‌ ببریم.

بخشدار شبانکاره تصریح کرد: بخش شبانکاره از شمال استان دروازه ارتباطی شهرستان دشتستان و شهرستان گناوه محسوب می‌شود مسافران زیادی که قصد عزیمت به گناوه را دارند در این شهر اقامت خواهند کرد و باید زمینه را برای افزایش ظرفیت میزبانی از میهمانان نوروزی فراهم آوریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول