اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کرمان

ستاد اسکان نوروزی در کرمان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: آیین نمادین گشایش ستاد اسکان نوروزی استان کرمان با حضور معاون استاندار کرمان در هنرستان شهید مدرس کرمان برگزار شد.

ستاد اسکان نوروزی در کرمان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین نمادین گشایش ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت استاندار کرمان، فرماندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان در هنرستان شهید مدرس ناحیه 2 کرمان برگزار شد.

کرمی مهرشاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان در این آیین اظهار داشت: طی یک سال گذشته تلاش همه بر این بوده تا زمینه شکوه و اقتدار نظام اسلامی را فراهم کنند.

وی بیان داشت: ایام تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است تا با فرهنگ‌، تاریخ و ظرفیت شهرهای مختلف آشنا شویم و اسکان‌های نوروزی می‌توانند در شناساندن این مباحث به مسافران نقش مؤثری داشته باشند.

رضا رضایی رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان در این آیین با بیان اینکه وضعیت مناسبی برای اسکان مسافران نوروزی در استان کرمان فراهم شده است، اظهار داشت: در حال حاضر با حجم خوب از مسافران نوروزی روبه‌رو هستیم.

 

وی افزود: از 24 اسفند ماه جاری پذیرش مسافران فرهنگی در کرمان آغاز شده و تاکنون 265 خانوار در ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان اسکان داده شده‌اند.

رضایی بیان داشت: در ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان 21 مدرسه با 320 کلاس ویژه و 17 مدرسه با مجموع یک هزار و 51 کلاس عادی برای اسکان موقت مسافران تدارک دیده شده است.

 

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول