اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شبانکاره خبر داد

برپایی آلاچیق و چادر برای اسکان تمام مسافران نوروزی شبانکاره

خبرگزاری فارس: شهردار شبانکاره از مهیا شدن آلاچیق و چادر برای اسکان تمام مسافران نوروزی شبانکاره خبر داد.

برپایی آلاچیق و چادر برای اسکان تمام مسافران نوروزی شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عزیزالله ندری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر نوروزی بخش شبانکاره اظهار داشت: مساله ستاد تسهیلات سفر یکی از مسائلی است که همواره شهرداری‌ها بر آن توجه ویژه دارند و زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب در این زمینه به کار می‌گیرند و در سراسر استان این مساله را شاهد هستیم.

شهردار شبانکاره خاطرنشان کرد: شهرداری شبانکاره با دیدگاه راهبردی تلاش خود را در راستای اجرای هرچه بهتر وظایف محوله توسط ستاد تسهیلات سفر بکار گرفته‌ و در نشست با مدیران شهرداری شبانکاره در راستای اجرای هرچه بهتر این وظایف برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

ندری بیان داشت: نظافت شهر در ایام و تعطیلات نوروزی با توجه به حضور مسافران نوروزی در شهر شبانکاره از مسائل مهمی است که در ایام نوروز شاهد ارائه خدمات مطلوب در این زمینه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: همه ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی در اجرای هرچه بهتر وظایف ستاد تسهیلات سفر نقشی مهم بر عهده دارند و از ایشان می‌خواهیم برای معرفی هرچه بهتر شبانکاره در این ایام از تمام توان، پتانسیل و ظرفیت‌های موجود بهره‌ برند.

این مسئول با تشکر از شهروندان شبانکاره‌ای افزود: شهروندان شبانکاره‌ در تمامی برنامه‌ها، همواره یار و یاور و در کنار ما بوده‌اند و زمینه را برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها فراهم کرده‌اند و از ایشان می‌خواهیم در ایام تعطیلات نوروز مردمی میهمان نواز باشند و فرهنگ غنی این شهر را به مردم سراسر کشور معرفی کنند.

شهردار شبانکاره از مهیا شدن آلاچیق و چادر برای اسکان تمام مسافران نوروزی شبانکاره خبر داد و اذعان داشت: به منظور اسکان مسافران نوروزی شهرداری شبانکاره اقدام به برپایی تعدادی آلاچیق و چادر در بوستان آزادی این شهر کرده و برای اسکان تمام مهمانان و مسافران پیش‌بینی لازم به عمل آمده است.

وی به آماده سازی سالن ورزشی شهر شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: ایجاد چندین حمام در نقاط مختلف به منظور رفاه و آسایش میهمانان نوروزی از اقدامات مهمی شهرداری شبانکاره در زمینه خدمات‌رسانی ستاد تسهیلات سفر این بخش به مسافران نوروزی است.

ندری تاکید کرد: ایجاد فضای امنیتی مناسب، تعیین نانوایی کشیک، داروخانه و اورژانس و ... از مسائل مهمی است که در ستاد تسهیلات سفر بخش شبانکاره مورد بحث و مناظره بوده و در این راستا اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول