اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

تجهیز 2 هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان آماده‌سازی و تجهیز دو هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در استان خبر داد.

تجهیز 2 هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی

خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: در سال جدید 17 مرکز پذیرش مهمانان نوروزی در ایام نوروز در سطح استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به آماده شدن تعداد کلاس‌های درسی یاد شده در استان افزود: در راستای تجهیز این کلاس‌ها تعداد 230 مدرسه استان آماده پذیرش مهمانان هستند.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه رزرو اینترنتی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش بیان کرد: از تاریخ پنجم تا 22 اسفند ماه جاری فرهنگیان عزیز در سراسر کشور با مراجعه به این سامانه نسبت به رزرو محل اسکان خود در استان اقدام کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین به فعالیت ستاد اسکان میهمانان نوروزی نیز اشاره کرد و یادآور شد: مراکز پذیرش و اسکان آموزش و پرورش در سطح استان از تاریخ 28 اسفندماه جاری تا 12 فروردین ماه سال91 آماده پذیرش و اسکان میهمانان و ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

ساکی از آماده‌سازی سه مرکز در سنندج برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی و خانواده‌های محترمشان با یک وعده غذای گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: در ایام نوروز سالن‌های ورزشی و استخرهای شنای آموزش و پرورش نیز به میهمانان فرهنگی خدمات ارائه می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: میهمانان فرهنگی می‌توانند از امکانات رفاهی و ورزشی در مدارسی که برای اسکان مهمانان آماده شده است، استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول