اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش شهرستان کنگان:

مدارس کنگان برای اسکان مهمانان نوروزی مجهز شدند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: مدارس کنگان برای اسکان مهمانان نوروزی مجهز شدند.

مدارس کنگان برای اسکان مهمانان نوروزی مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عبدالحسین بحرانی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران مدارس شهرستان کنگان اظهار داشت: مساله اسکان مسافرین نوروزی از مسائل مهمی است که همواره در نشست‌های ستاد تسهیلات سفر مورد تاکید مسئولان شهرستان کنگان بوده و همواره بر اجرای این وظیفه به نحو احسن تاکید داشته‌اند.

 

معاون آموزش و پرورش شهرستان کنگان تاکید کرد: آموزش و پرورش به عنوان کمیته اسکان شهرستان کنگان وظیفه‌ای سنگین و خطیر در ارتباط با اسکان مسافران نوروزی بر عهده دارد و باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجم زمینه میزبانی هرچه باشکوه‌تر از مسافران نوروزی در زمینه اسکان را فراهم کنیم.

 

بحرانی بیان داشت: شهرستان کنگان به دلیل مجاورت با قطب انرژی کشور و جاذبه‌های گردشگری فراوان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری برای ایرانیان مطرح شده و باید متناسب با جمعیت بسیاز زیاد مسافرین نوروزی در راستای ارائه خدمات به میهمانان عززی نوروزی همت گماریم.

 

وی اضافه کرد: سفرهای نوروزی عمدتا از روز 28 اسفند آغاز می‌شوند و هر ساله میهمانانی از تمام نقاط کشور به شهر کنگان نیز سفر خواهند کرد و ما باید با آمادگی کامل میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم و از ایشان بصورت شایسته پذیرایی کنیم.

 

این مسئول ابراز داشت: مدیران مدارسی که محل اسکان مسافران نوروزی هستند وظایفی سنگین در این ایام بر عهده دارند و از مدیران انتظار داریم با همکاری سرایداران نسبت به پذیرش مناسب میهمانان نوروزی و در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات مدارس به میهمانان مساعدت کنند تا میهمانان با خاطره خوش این ایام را سپری کنند.

 

معاون آموزش و پرورش شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: قبل از ورود میهمانان، مدیران باید حضور خودشان یا جانشین را بصورت نامه کتبی به مدیریت اعلام کنند تا برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد و بتوانیم به نحو احسن از میهمانان نوروزی شهرستان کنگان میزبانی کنیم.

 

بحرانی اذعان داشت: فراهم کردن آسایش و رفاه میهمانان نوروزی، حفظ شئونات اسلامی و حفاظت و حراست از اموال آموزشگاه‌ها و مدارس از مسائل مهمی است که مدیران در پذیرش میهمانان نوروزی باید بر آن توجه خاص داشته باشند.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول