اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی دزفول:

اسکان مهمانان نوروزی در دزفول اینترنتی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی دزفول گفت: در سال‌جاری برای نخستین بار در شهرستان دزفول اسکان مهمانان نوروزی به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

اسکان مهمانان نوروزی در دزفول اینترنتی انجام می‌شود

رحیم پورصادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: امسال برای اولین بار پذیرش میهمانان نوروزی در این شهرستان به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و در این باره زیرساخت‌های مورد نیاز تأمین شده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: تلاش شده تا با اینترنتی کردن پذیرش مهمانان مدت زمان کمتری برای اسکان گردشگران در سطح شهرستان صرف شود و در این باره تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتری برای مهمانان ایجاد شود.

وی افزود: در صورت افزایش اعتبار بر تعداد مدارس اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز در شهرستان افزوده می‌شود و در این زمینه نیاز به حمایت متولیان امر است.

پورصادقی با اشاره به مکان‌ دیگری بجز مدارس در سطح شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: علاوه بر مدارس اعلام شده، خانه معلم دزفول نیز آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.

دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان دزفول تأکید کرد: تلاش شده تا وضعیت در مقایسه با سال‌های گذشته بهبود یابد و وضعیت برای حضور مهمانان نوروزی بهتر شده باشد.

وی با اشاره به حساسیت مورد نظر برای کیفیت خدمات ارائه شده تأکید کرد: در سطح شهرستان دزفول تلاش شده تا مدارس با کیفیت و از نظر مکانی در موقعیت بهتر را به این کار اختصاص دهیم.

این مسئول تأکید کرد: در سطح شهرستان دزفول 44 آموزشگاه در نظر گرفته شده که در حال حاضر در حال بررسی وضعیت و تجهیز این مدارس هستیم.

پورصادقی با اشاره به زمان در اختیار بودن این مدارس تأکید کرد: این آموزشگاه‌ها از 27 اسفند‌ امسال تا 12 فروردین‌ 91 آماده پذیرش و اسکان خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی خواهند بود.

وی ادامه داد: ستاد اسکان شهرستان دزفول تمام امکانات خود را با هدف میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان در نوروز 91 و فراهم ‌آوردن لحظاتی خوش و به یادماندنی برای مسافران به کار گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: برای رفاه حال مسافران و خدمات‌دهی مناسب به آنان، تمام مدارس طرح اسکان به گاز شهری و غیرشهری، حمام، یخچال، تلویزیون، فرش، توقفگاه خودرو و دیگر امکانات مورد نیاز تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول