اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

آمادگی برای استقبال از مهمانان نوروزی در قزوین

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی از آمادگی استان برای استقبال از مهمانان نوروزی اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

آمادگی برای استقبال از مهمانان نوروزی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، احمد عجم اظهار کرد: اطلاع‌رسانی از نحوه آمادگی استان توسط صدا و سیما، جراید و اقدامات میراث فرهنگی به مسافرین انجام گیرد.

وی در ادامه بر آموزش گروه‌های راهنمای مسافران توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد و افزود: امسال نیز تمامی دستگاه‌های مسئول تلاش خود را با هدف اینکه مسافران و میهمانان نوروزی با خاطری خوش استان ما را پس از تعطیلات ترک کنند به کار می‌گیرند.

عجم افزود: نیروی انتظامی مطابق وظیفه ذاتی خود امسال نیز حتی بیش از سال‌های گذشته برای برقراری امنیت در پارک‌ها، حفاظت از منازل مسکونی که صاحبان آنها مسافرت می‌روند و کاهش تصادفات جاده‌ها تلاش خود را انجام می‌دهد و همه‌ مسئولان این تلاش‌ها را برای رضای خدا انجام می‌دهند تا با جلب رضایت مردم، استان قزوین برای امسال و سال‌های بعد نیز بیشتر از هر سال مقصد گردشگری مسافران نوروزی قرار بگیرد.

استاندار قزوین افزود: امسال سال بسیار پرکاری در استان قزوین بود و چند اقدام مهم انجام شد از جمله شاهد حضور آگاهانه با شور و شعور و پرنشاط مردم استان در انتخابات 12 اسفند بودیم.

عجم افزود: در این انتخابات مردم با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی، 14 درصد مشارکت بیشتری نسبت به انتخابات قبل داشتند.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تلطیف فضا و چهره شهرها به خصوص مرکز استان، کنترل بازار و تأمین مایحتاج مردم و مسافران، آمادگی تفرجگاه‌ها و ...  با برگزاری جلسات متعددی صورت گرفته است.

در این جلسه مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان قزوین نیز طی گزارشی گفت: امسال 68 مدرسه با 687 کلاس، 6 هتل با 289 تخت 150 مهمانپذیر به صورت شبانه‌روزی با 15 درصد تخفیف آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

جعفر حبیبی افزود: منطقه گردشگری الموت با 50 منزل استیجاری و 250 نفر ظرفیت اسکان که همه دارای پروانه بهره‌برداری هستند آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

معاون ستاد تسهیلات سفر استان افزود: زائرسراها و امامزاده‌ها با 280 نفر ظرفیت و استقرار چادرهایی برای اسکان مسافران در پارک‌ها با همکاری شهرداری از دیگر اقدامات انجام شده در نوروز است.

وی خاطر نشان کرد: برخی از مدارس نیز به غیر از آمار اعلام شده جهت اسکان مسافران در مواقع ضروری آماده شده است.

وی یکی از مزیت‌های خدمات نوروز امسال را رزرو اینترنتی جهت اسکان مسافران اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه، اعضا و معاونان ستاد به ارائه گزارشاتی از عملکرد خود برای استقبال از مسافران نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول