اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

تمهیدات و امکانات مناسبی برای مسافران نوروزی فراهم شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در حد قانون از امکانات دولتی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استفاده و تمهیدات و امکانات مناسبی را برای آنان فراهم آورند.

تمهیدات و امکانات مناسبی برای مسافران نوروزی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری بعد از ظهر امروز در آخرین شورای اداری سال 90 در شهرستان جیرفت اظهار داشت: دو رویداد مهم راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در عرصه سیاسی و داخلی بسیار تأثیرگذار بود و مردم این شهرستان نیز مانند همیشه با حضور هوشمندانه و بابصیرت خود وفاداری خود را به نظام و ولایت فقیه نشان دادند.

وی افزود: اگر کسی در مقام امین در این زمینه خیانتی کرده باشد، اما مردم نیز در این زمینه بر عملکرد وی ناظر نبوده و هیچ مستند و مدرکی نداشته باشند با این وجود در برابر خداوند و وجدان خود محکوم است.

عسکری تصریح کرد: تلاش تمام مسئولان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این دو واقعه عظیم ستودنی است و برگ زرین دیگری در پرونده کاری و عبادی آن‌ها محسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: مدیرانی که نیازها و مشکلات مردم به آن‌ها ارجاع می‌شود، نباید در این زمینه احساس خستگی کنند و باید همواره تلاش کنند تا گره‌گشای کار مردم باشند.

عسکری بیان داشت: مسئولان اجرایی باید بدانند تا زمانی که در سمت خود قرار دارند، امضا و سخن آنان اعتبار دارد، بنابراین باید تلاش کنند تا از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کرده و به گونه‌ای عمل کنند تا همواره در خدمت به خلق سرفراز و سربلند باشند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که فرمودند «مردم‌دوستی را در جان خود نهادینه کن»، گفت: طبق روایات مردم دو گروه هستند یا برادر دینی هستند و یا در آفرینش با ما شریک هستند.

عسکری با تأکید بر اینکه باید تکریم ارباب رجوع از اساس و بنیان اصلاح و نهادینه شود، عنوان کرد: مسئولان باید همواره راهنمایی و روان‌سازی مشکلات و کارهای مردم را مورد توجه قرار دهند. 

وی شهرستان جیرفت را یکی از مناطق پر رفت و آمد در ایام نوروز دانست و اذعان داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا به خوبی از مسافران نوروزی پذیرایی کنند و آنها را مورد تکریم قرار دهند. 

عسکری خاطرنشان کرد: از سازمان‌های مربوطه تقاضا می‌شود، نسبت به تجهیز مساجد بین راهی و مدرسه‌ها در این ایام برای اسکان مسافران نوروزی اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی اظهار داشت: همچنین تمام دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در حد قانون از امکانات دولتی برای ارائه خدمات به مردم استفاده کنند و تمهیدات و امکانات مناسبی برای آنان فراهم آورند.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول