اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

فعالیت 13 موزه زنجان برای بازدید مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در موزه‌های استان زنجان به صورت تمام وقت در ایام نوروز به روی مسافران باز است.

فعالیت 13 موزه زنجان برای بازدید مسافران نوروزی

یحیی نقی‌زاده محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه 13 موزه در استان زنجان فعالیت دارد، اظهار داشت: موزه‌ باستانشناسی ذوالفقاری، موزه خصوصی تاریخ طبیعی، سنگ نوشته‌ها، نسخ خطی، موزه ابهر، رختشویخانه، موزه تعزیه، موزه سنگ نوشته سجاس، موزه صنعت، موزه صنایع دستی و موزه میرزا مهدی از جمله موزه‌های استان زنجان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به عملکرد ستاد تسهیلات سفر استان زنجان، خاطرنشان کرد: تامین نیازهای گردشگران و ارائه خدماتی چون بیمه، امنیت و خدمات بانکی، پست و مخابرات از جمله اقدامات این ستاد در ایام نوروز به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه ساختار ستاد تسهیلات سفر استان زنجان در راستای پاسخگویی به مسافران و رفع نیاز آن‌ها پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: در حال حاضر لیست کشیک‌ها و ناظران ستاد تسهیلات سفر استان اعلام شده است که این کشیک‌ها به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه استقبال از نخستین مسافران نوروزی در زنجان، تصریح کرد: این برنامه در ساعت 12 روز نخست فروردین در میدان بسیج زنجان برگزار می‌شود.

نقی‌زاده محجوب با بیان اینکه اقلام مورد نظر برای توزیع در میان مسافران و گردشگران به صورت هدفمند و مناسب تنظیم شده است، ادامه داد: در این راستا از ظرفیت‌های ستاد تسهیلات سفر به صورت کامل استفاده می‌شود.

وی به نظارت تخصصی و مشترک از همه واحدها و برنامه‌های در طول ایام عید اشاره کرد و افزود: انجام تبلیغات متعدد از جمله نصب بنرها، توزیع بروشورها و پخش برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان و شبکه‌های سراسری از جاذبه‌های استان از دیگر اقدامات ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به تولید مستند در رابطه با جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان زنجان، خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها در شبکه سراسری سهند، شبکه یک و شبکه‌های محلی پخش می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کمپینگ‌های پارک بانوان، گاوازنگ و پارک ملت به منظور اسکان موقت مسافران آماده شده است، ادامه داد: از نظر اقامت، پذیرایی و امنیت مسافران تمهیدات لازم اندیشیده شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول