اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 13 هزار نفر روز

طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی در مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از به اجرا درآمدن طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی با مشارکت 13 هزار نفر روز در این استان خبر داد.

طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی در مرکزی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی ظهر امروز در جشن آغاز طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی اظهار داشت: این طرح به همت سازمان جوانان هلال احمر و با هدف ارائه خدمات راهنمایی به مسافران نوروزی به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح 23 پست راهنمایی در نقاط مختلف استان ایجاد و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی شعار امسال این طرح را "راهنمایان جوان‏، ایمنی و آرامش" اعلام کرد و ادامه داد: این طرح همانند سال‌های گذشته به اجرا در می‌آید و طی آن 60 هزار جلد کتابچه آموزشی، 50 هزار نقشه راهنمای استان و نقشه راه‌های کشور بین مسافران توزیع خواهد شد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی خبر داد و گفت: این طرح از 26 اسفند ماه جاری آغاز و تا 14 فروردین اجرا می‌شود.

به گفته وی در این طرح نیز 18 اکیپ ثابت و سیار به منظور امدادرسانی به حادثه ‌دیدگان احتمالی در نقاط مختلف به ویژه نقاط پرخطر مستقر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی پاسخگویی سریع به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث جاده‌ای و ایجاد امنیت و اطمینان خاطر برای مسافران نوروزی را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد.

گفتنی است در این مراسم از فعالان طرح پیشاهنگی، کاربران اوقات فراغت، اردوهای جهادی و مربیان برتر پیشاهنگی قدردانی شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول